וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נתפלא אם יוסי מזרחי שוב יבקש להתפטר. הקהל ממוטט אותו"

21.12.2014 / 9:30

אווירה קשה במכבי נתניה אחרי ההפסד להפועל תל אביב, ובקבוצה התייחסו לתסכול של המאמן מהמצב. רומאריו פירס: "אסור שהדברים מסביב יחלחלו לתוך המגרש. הפסדנו וזה לא בגלל המשכורות"

one

אווירה קשה במכבי נתניה לאחר ההפסד להפועל תל אביב. בסיום המשחק השחקנים ישבו שפופים, ונראה שרבים מהם נמצאים במצב של ייאוש ממצבה של הקבוצה. "בליגה צפופה כזו אין ספק שאנחנו לא הכי גרועים", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט, "אבל בגלל כל מה שקורה עם המשכורות ועם אי הוודאות מסביב, אנחנו אולי במצב הכי קשה שיש. כל הפסד מוסיף ללחץ האדיר, וראינו את זה אתמול אחרי המשחק מול הפועל תל אביב".

מי שנראה שפוף יותר מכולם הוא החלוץ הניגרי לארי קאיודה. קאיודה כבר הבהיר שהוא רוצה להישאר בנתניה, אלא שהשחקן מאוכזב מאוד מהתנהגות הקהל כלפיו. אתמול, בעשר דקות האחרונות שלו במגרש, שמע קאיודה שריקות בוז מהקהל של נתניה כמעט בכל נגיעה שלו בכדור, ונראה שלא יהיה מנוס משחרור של השחקן בינואר, גם עקב יחס הקהל ובעיקר בשל הרצון של הבעלים אלי שגב לקבל עליו סכום כספי נאה כדי להכניס כסף למועדון.

לארי קאיודה שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
שמע שריקות בוז מהקהל של נתניה כמעט בכל נגיעה שלו בכדור. קאיודה/קובי אליהו

גם המאמן יוסי מזרחי זכה לקריאות בלתי פוסקות מהקהל, ונראה שהמאמן ממשיך להיות מתוסכל ממצב הקבוצה. "לא נתפלא אם יוסי שוב יבקש להתפטר", אמר אותו שחקן, "הקהל פשוט ממוטט אותו. אין ספק שהמצב הזה לא קל עבורו". למרות דברי השחקן, גורמים במועדון מאמינים שלפחות לעת עתה מזרחי יישאר בקבוצה.

"אנחנו צריכים להרים ראש ולחשוב כבר על המשחק הבא", אמר הקשר רומאריו פירס, "יש לנו משחק חשוב מאוד. המשחק מול הפועל תל אביב היה גרוע מאוד אבל זה קורה". על האווירה מסביב אמר הקשר: "זה לא העסק שלי מה שקורה מסביב, אני רוצה רק לשחק כדורגל. אני לא יודע מי מדבר נגד הקבוצה אבל אני כאן רק שלושה חודשים ואני מרגיש שהקבוצה הזו טובה מאוד. האווירה היא לא טובה, זה ברור, כי כולם רוצים לנצח. אני לעולם לא אדבר רע על החברים שלי. אני לא אדבר על המשכורות, זה התפקיד של הנשיא לדבר. כמובן שאנחנו צריכים לקבל משכורות, אבל אנחנו קודם כל צריכים לשחק כדורגל. אסור שהדברים מסביב יחלחלו לתוך המגרש, כי אז המצב הוא לא טוב. הפסדנו וזה לא בגלל המשכורות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן מכבי נתניה, יוסי מזרחי. קובי אליהו
"אין ספק שהמצב הזה לא קל עבורו". מזרחי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully