וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא אלוהים ולא האפיפיור יכולים לעזור מול ריאל מדריד"

בארגנטינה קיבלו בהכנעה את הניצחון של הבלאנקוס בגמר אליפות העולם לקבוצות. איסקו רתח: "הם עשו עבירות ובזבזו זמן". רונאלדו לחץ יד לפלאטיני וספ בלאטר

שחקני ריאל מדריד חוגגים, אליפות העולם לקבוצות 2014. AP
חגיגה בלבן/AP

ריאל מדריד השלימה אמש (שבת) את שנת 2014 החלומית שלה עם ניצחון 0:2 בגמר גביע העולם לקבוצות על סן לורנסו הארגנטינאית. סרחיו ראמוס וגארת' בייל כבשו ושלחו את הבלאנקוס לחגוג עוד תואר, לאחר שהם כבר זכו בשנה החולפת בליגת האלופות, בגביע ובסופרקאפ האירופי. הניצחון גם המשיך את הרצף המדהים של הבלאנקוס, שעומד כעת על 22 ניצחונות בכל המסגרות.

למרות שלא כבש בשני המשחקים של ריאל בטורניר, כריסטיאנו רונאלדו זכה במקום השני במרוץ לשחקן המצטיין, כאשר חברו לקבוצה ראמוס מקדים אותו וגורף את ה-MVP. בדרכו לקבלת הפרס, רונאלדו לחץ את ידו של נשיא אופ"א, מישל פלאטיני, שטען לאחרונה ששחקן גרמני, אחד מאלופי העולם, חייב לזכות בתואר כדור הזהב ובעבר כבר נקלע לעימות עם רונאלדו. רונאלדו לחץ גם את ידו של נשיא פיפ"א ספ בלאטר והעניק חיבוק חם לנשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס.

כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד, אליפות העולם לקבוצות 2014. AP
תמיד הוא במרכז העניינים. רונאלדו/AP

"עשן לבן", הייתה הכותרת המתוחכמת של ה"אולה" הארגנטינאי, שהסביר: "לא אלוהים ולא האפיפיור היו יכולים לעזור לסן לורנסו מול ריאל". בעיתון ניחמו את הקבוצה שלהם והחמיאו להם על עצם ההעפלה למעמד הגדול: "שימו לב, בגמר מפסידים אלה שמשחקים שם". ב"קלארין" הודו: "סן לורנסו הייתה רחוקה מנס מול ריאל".

גם ברחבי אירופה פרגנו ללבנים: "אנצ'לוטי, מנצח עולמי", נכתב ב"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי על המאמן שלהם. "ריאל מדריד על גג העולם", סיפרו ב"ל'אקיפ" הצרפתי וב"מארקה" המדרידאי סיכמו: "העולם לרגליהם".

איסקו סיכם: "סן לורנסו ניסתה להוציא אותנו מהמשחק שלנו דרך עבירות, מחאות ובזבוזי זמן, אבל ידענו מה צפוי לנו והצלחנו לנצח. אנחנו רוצים להמשיך לנצח גם ב-2015". בייל הוסיף: "הדרך בה מקבלים אותנו ברחבי העולם היא מדהימה. מאוד רצינו לקחת חלק בטורניר הזה ולזכות בו. הייתה שנה מדהימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully