וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקאוט של מכבי תל אביב ייפגש עם גל מקל בארה"ב, אורי אלון כבר נפגש עמו

21.12.2014 / 18:34

הצהובים מפעילים על הגארד מכבש לחצים, ובמסגרת מסעו של אבי אבן למשימת מעקב אחרי ג'ו אלכסנדר, הוא ייוועד עם מקל. בעלי הפועל ירושלים אורי אלון כבר שוחח עם מקל, אם השחקן יחזור הוא יידרש לשלם כמיליון דולר למס הכנסה

עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב סיימה את שלה הבתים של היורוליג במקום השני, והחלה ללמוד את היריבות בשלב הטופ 16. לפני המפגש של הצהובים בשבוע הבא עם פנאתינייקוס, מצפה לקבוצה לוח זמנים צפוף, הכולל ארבעה משחקים בתשעה ימים, כולל שמינית ורבע גמר גביע המדינה.

במכבי תל אביב ממשיכים בבדיקת מועמדים לחיזוק הקבוצה. אלופת אירופה מחפשת קבוצה שתקלוט את נייט לינהארט. מחר (שני) יסתיים חוזהו של אלכס מאריץ'. במקביל נמשכים החיזורים אחר גל מקל ששוחרר מאורלינס ביום שישי. מקל עדיין לא החליט בנוגע לעתידו, ובמכבי תל אביב עקבו אחריו לאורך העונה. אם מקל יחליט לחזור לאירופה, מכבי תל אביב, שמחזרת אחריו במרץ, תהיה מוכנה לצרף אותו מידית לשורותיה. סקאוט מכבי תל אביב אבי אבן עוקב בארצות הברית אחרי הפורוורד ג'ו אלכסנדר, שמועמד לקבוצה, אולם לוואלה! ספורט נודע שיש סיבה נוספת בעטיה נשלח אבן, והיא פגישה צפויה בין אבן לגל מקל. על מקל מופעל מכבש לחצים ומכבי תל אביב מעוניינת ממנו לתשובה בקרוב.

במקביל, גם הפועל ירושלים מחזרת נמרצות אחרי מקל ואורי אלון הבעלים של הקבוצה כבר נפגש עם השחקן וניסה לשכנעו להצטרף. אלון, יש לציין, כבר שהה בניו יורק.

בפגישה ביקש מקל לשמוע על התוכניות הארוכות טווח של הפועל ירושלים. הקבוצה מעוניינת בשחקן, אבל לא מתכוונת להשתולל כלכלית כדי לצרפו.

יש לציין שאם מקל חוזר השנה לישראל, הוא יידרש לשלם 50 אחוז מהשכר שלו למס הכנסה - סכום המוערך במיליון דולר.

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא ערך אימון מלא. טיוס/קובי אליהו

הערב תתארח מכבי תל אביב אצל הפועל חולון (20:50, ערוץ 1). אלכס טיוס סובל מרגישות בקרסול לאחר שנפצע במשחק ביום חמישי. טיוס לא ערך אימון מלא, ולאור המחלוקות בעבר עימו לגבי זמן ההתאוששות וחזרתו לפרקט אחרי פציעה, טרם ברור אם ישחק הערב. בריאן רנדל אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "זה הולך להיות משחק קשה, חולון משחקת בבית שלה מול קהל תומך ואווירה לא קלה. בכל קבוצה ששיחקתי בה היתרון שהקהל מעניק לקבוצה מורגש היטב. זה אחד היתרונות שלהם, צריך להיות מרוכזים ולא לתת לחולון לרוץ. מצפים לנו שלושה משחקים בזמן קצר, השבוע יש לנו גם גביע, מקווה שנצליח בכל המשחקים".

בריאן רנדל ערך סיכום ביניים ליכולת של הצהובים עד כה: "זו הרגשה טובה להיות בטופ 16. כולנו שמחים על כך שהתקדמנו והצגנו שיפור בחודשים האחרונים. הקבוצה מתגבשת ומקווה שנישאר בכיוון הנכון ושנמשיך להיראות טוב. בכל המשחקים שנשחק בעתיד ההגנה היא המפתח עבורנו. אנחנו קבוצה מאוד אתלטית, עם יכולת הגנתית טובה, ואם לא די בכך יש לנו גם קלעים טובים, כמו מרקיז שמסוגל לקלוע נהדר, לסופו יש נוכחות בצבע, פארגו ודווין הם פשוט סיוט להגנת הקבוצות היריבות. ככל שעובר יותר זמן אנחנו מתחברים יותר ויותר. לקראת הטופ 16 נצטרך להעלות הילוך".

לוח המשחקים של מכבי תל אביב בטופ 16

הכירו את יריבות מכבי תל אביב בטופ 16

מד כוח: הקבוצות הטובות ביותר ביורוליג

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
בריאן רנדל שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול ולדימיר גולובוביץ' שחקן מלאגה. ברני ארדוב
"אסור לנו לנוח על זרי הדפנה, אסור שיהיה לנו יום חלש באחד המשחקים"/ברני ארדוב

על היריבות הבאות ביורוליג אמר רנדל: "בשלב הבא מצפות לנו יריבות לא קלות, כי הקבוצות הטובות עולות שלב. כל קבוצה שהעפילה לטופ 16 עשתה את הדברים נכון ולכן כל משחק יהיה קשה, אסור לנו לנוח על זרי הדפנה, אסור שיהיה לנו יום חלש באחד המשחקים, בטח לא מבחינה הגנתית. אנחנו חייבים לדחוף בכל הכוח כדי שנגיע רחוק ככל האפשר. נעשה כל מה שאפשר וצריך כדי להשאיר את ההצלחה במועדון".

השחקן התייחס ליכולת האישית שהוא מציג העונה ביורוליג : "אני חלק מהפאזל ושמח להיות כאן. היורוליג היה מטרה עבורי. זו תחושה נהדרת לשחק עבור מכבי ביורוליג. אני מנסה לתרום וכמה שיותר עבור הקבוצה. אבל בטח לא מדובר רק בי. יש כאן בחורים טובים ושחקנים טובים סביבי".

ומה לגבי המשחק האחרון מול מלאגה בו ניצחו הצהובים? "התחלנו היטב את המשחק ואז הם הצליחו לקחת 11 ריבאונדים בהתקפה ויצרו מזה 16 נקודות. זה משהו שפגע בנו, אבל פתחנו חזק את הרבע השלישי וסגרנו חזק את הרביעי. פארגו עזר לנו להרים את הרמה של המשחק שלנו בהתקפות המעבר והצלחנו לנצח".

עדכון ראשון: 08:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully