וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני סכנין רוצים את מוחמד כליבאת ומרוצים מאלי כהן

21.12.2014 / 8:35

בקבוצה ממתינים לראות האם השחקן ישוחרר ממכבי חיפה בינואר ויפעילו עליו לחץ להצטרף. גורם בהנהלה על התיקו מול חיפה: "לא שיחקנו טוב, אבל חזרנו לראות את סכנין של שנים עברו"

one

בבני סכנין עדיין ממתינים לראות מה יעלה בגורלו של מוחמד כליבאת. אם השחקן ישוחרר בינואר, בקבוצה יעשו מאמץ גדול על מנת להחזירו אליהם. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, כליבאת נמצא על הכוונת של סכנין מזה תקופה ארוכה. בהנהלה מודעים לכך שאם ישוחרר ממכבי חיפה, הוא יהיה מבוקש בשלל קבוצות ומתכוונים להפעיל עליו לחץ כבד על מנת שישוב למועדון בו כיכב בעונה שעברה. כליבאת טרם יודע האם הוא אכן ישוחרר וייתכן שבסופו של דבר יוחלט להשאירו בחיפה.

במקביל ולמרות השער שכבש וסידר 1:1 דרמטי מול מכבי חיפה, בסכנין עדיין מתלבטים לגבי מעמדו של מילאן בויוביץ' וייתכן שהוא ישוחרר בינואר. בויוביץ' זכה למחמאות על השער ובסביבת השחקן אמרו שהוא משוכנע שאם יקבל את הקרדיט, הוא ייתן תקופה יפה מאוד. בקבוצה ינסו לצרף קשר נוסף.

רן קדוש שוער בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
קדוש זכה למחמאות על יכולתו/אדריאן הרבשטיין

בסכנין היו מרוצים מאוד מהנקודה שהושגה ומעבודתו של אלי כהן עד כה, בייחוד בכל הנוגע להשבת ההתלהבות וההקרבה של השחקנים: "אומנם לא שיחקנו כל כך טוב, אבל חזרנו לראות את סכנין של שנים עברו, כזו שלא מוותרת אף פעם ונלחמת עד הסוף. זה דבר שאנחנו מאוד מרוצים ממנו", אמר גורם בהנהלה.

השוער רן קדוש זכה למחמאות על קור הרוח והביטחון שהוא מפגין במשחקים בהם הוא מחליף את מחמוד קנדיל: "ההרגשה האישית מצוינת", אמר קדוש לוואלה! ספורט, "אני מתאמן טוב ועושה הכול כדי לשמור על עצמי בכושר טוב, גם בתקופות שאני לא משחק בהן. אני שמח שהייתי מוכן כשהגיע הרגע. פתחנו ברגל ימין עם אלי, הוא הכין אותנו מצוין למשחקים ורואים את זה. מגיע כל הכבוד לשחקנים שנלחמנו גם אחרי שספגנו ולא ויתרו לרגע. בזכות זה הצלחנו להוציא נקודה חשובה מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully