וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה אחרי התקרית: אוהד מכבי חיפה התנצל, יוסי בניון מחל

21.12.2014 / 18:03

הקפטן הגיב לאירועים בחשבון האינסטגרם שלו ("קהל מדהים, חוץ מאחד שבחר ב'מילים חינוכיות מאוד') ומאוחר יותר קיבל את התנצלות האוהד. זעם על השופט פפיר: "זה מוגזם, אסור לטעות ככה"

one

דקה לסיום המשחק בדוחא אמש (שבת), במכבי חיפה כבר ראו את האור בקצה המנהרה וחלמו על הפרש של ארבע נקודות בלבד מהפועל באר שבע וניצחון רביעי בחמישה משחקי ליגה. אבל אז הגיע מילאן בויוביץ', שקבע 1:1 עבור בני סכנין משער שנכבש מעמדת נבדל וגרם לכעס גדול בחדר ההלבשה הירוק. ראשון היה אלכסנדר סטנוייביץ', שנכנס בזעם למתחם: "לא יכול להיות שלא נהיה בפוקוס בדקות כאלה קריטיות", סינן המאמן, שציפה שההתקפה תצא קדימה ותשמור על הכדור בחצי המגרש של סכנין ולא תאבד כדור שיוביל לעבירה במרכז השדה.

אלא שהכעס העיקרי בחיפה הופנה לעבר השופט, ארז פפיר: "כל המשחק הוא הרג אותנו. מהספסל כולם ראו שהיה נבדל, רק הוא לא", אמר גורם במועדון, "בדרך כלל אנחנו לא באים בטענות לשופטים, אבל זה כבר מוגזם. אולי הוא נלחץ קצת מהקהל של סכנין. לא פשוט לנצח בסכנין, גם באר שבע התקשתה פה מאוד". אחד השחקנים הוסיף: "לא יכול להיות שלא היה שחקן על ה-16. נבדל או לא, זה לא משנה עכשיו, הייתה פה בעיה בשמירה ובעיה בהנעת הכדור. היינו צריכים לגמור את המשחק קודם. חבל, כי הקבוצה במגמת שיפור". במהלך המשחק כעס סטנוייביץ' על חן עזרא, שלא מסר לשמעון אבוחצירא והחליט לבעוט לשער, אך בחיפה טוענים כי זאת לא הייתה הסיבה שבגללה עזרא הוחלף כמה דקות מאוחר יותר.

גוסטבו בוקולי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
אכזבה וכעס בחיפה. בוקולי/אדריאן הרבשטיין

חלק מהשחקנים עדיין חושבים שהקבוצה חייבת לשחק במערך של חמישה קשרים, כאשר בניון או ראיוס צריכים להיות מאחורי החלוץ. "יוסי פשוט מבוזבז בצד. הוא תקוע שם. יש לו איכויות שאין להרבה שחקנים בארץ כשהוא משחק בעמדה הנכונה", הסביר אחד השחקנים. הביקורת העיקרית על משחק ההגנה נשמעה בכל הנוגע לחזרה לעמדות. "טואטחה בא לסגור באמצע, צוצאליץ' יוצא קדימה לחפות על הקישור ואנחנו חשופים. צריך למצוא לזה פתרון", אמר שחקן אחר. במועדון היו דווקא מרוצים מצוצאליץ', השחקן הראשון שהוזכר ברשימה כמועמד לעזוב ועדיין נמצא תחת זכוכית מגדלת, כמו שאר הזרים. ההחלטה הסופית לגבי הזרים תתקבל סמוך לגמר גביע הטוטו בסוף החודש. דקל קינן ממתין להזדמנות שלו, אך בשלב זה המאמן לא ממהר לוותר על אוראל דגני ואם לא יהיה שינוי בקרוב, ייתכן שקינן יבקש לעזוב. סטנוייביץ' רוצה שהבלם יישאר.

"הפסדנו נקודות יקרות. אחרי שאתה שולט במשחק וסופג שער מטעות שיפוט בדקה כזאת, זה קריטי מאוד. זו עונה לא קלה, אבל מה שהיה היה, צריך להסתכל קדימה", אמר גוסטבו בוקולי, "אם לא הייתה טעות שיפוט, היינו לוקחים שלוש נקודות. לא משנה שלא הבקענו, משנה שספגנו שער בגלל טעות. אסור לטעות כך. כולם יודעים שקשה לשחק בסכנין. שיחקנו טוב מאוד בחוץ, שלטנו במשחק, הגענו למצבים ועשינו את הגול, אבל מה לעשות – העונה לא הכל הולך כמו שצריך".

יוסי בניון התעמת עם אוהד בסיום, לאחר שספג קריאות קשות לעברו. האירוע הסתיים לאחר שהקפטן ירד לחדר ההלבשה. בניון הגיב לאירועים בחשבון האינסטגרם שלו: "'כואב לקבל שער שוויון בדקה כזו במיוחד שזה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה. כל כך רציתי לפרגן לתורג'מן ולהשאיר לו כדור מול שער ריק למרות שיכולתי להבקיע לבד אבל לצערי הכדור קפץ ברגע הפס וברח לי לגמרי. הקהל היה מדהים כהרגלו ועודד ותמך גם אחרי המשחק, תענוג. חוץ מאוהד אחד שבחר במילים 'חינוכיות מאוד' אבל זה בסדר, גם זה קורה, הכול עובר".

מאוחר יותר היום העביר האוהד מסר לשחקן בו הוא מתנצל על הדברים שאמר לו לאחר המשחק. המסר עבר באמצעות מקורב לבניון. השחקן עצמו החליט לסלוח ובכך הוריד את הנושא מסדר היום.

בחיפה היו רוצים לראות את טוטו תמוז או איתי שכטר, כאשר גם חמדי סליחי בתוכניות. לגבי גילי ורמוט, טרם הושגה פריצת דרך במשא ומתן.

(עדכון ראשון: 8:14)

עוד באותו נושא

סטנוייביץ' זעם על השחקנים, יוסי בניון התעמת עם אוהד

לכתבה המלאה

מתוך עמוד האינסטגרם של יוסי בניון:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully