וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: חשש ממצבם של צדק וקאסיו לקראת המחזור הבא

מוליכת הטבלה צברה עוד שלוש נקודות, אבל עלולה לעלות למשחק מול הפועל תל אביב ללא שני הבלמים הבכירים שלה. אחמד עאבד: "לא מפחד לדבר על אליפות. השער חשוב לי, אני חוזר לעצמי"

one

עירוני קרית שמונה אומנם ניצחה אתמול (שבת) 0:1 אחרי משחק לא מרשים את מ.ס. אשדוד ואומנם שמרה על המקום הראשון לפחות לעוד מחזור אחד, אולם בקבוצה מודאגים. הבלם שיר צדק, שנפצע והוחלף במהלך המשחק, עלול להחמיץ את המפגש מול הפועל תל אביב במחזור הקרוב. צדק ספג מכה חזקה והוא סובל מכאבים עזים בצדי הבטן התחתונה. במהלך השבוע תתברר חומרת הפציעה ובקריה חוששים, שכן גם הבלם הפותח השני שלהם, קאסיו פרננדס, שלא שיחק אתמול, נמצא בספק גדול למשחק מול האדומים.

אם השניים הללו אכן לא יהיו כשירים, הרי שהמאמן ברק בכר ייאלץ לאלתר, שכן גם הבלם הרביעי של הקבוצה, גל מאיו, סובל מפציעה. האפשרויות שעומדות בפני בכר הן הצבת וובה בראון, מינדאוגאס פאנקה (שהחליף אמש את צדק) או משה אבוטבול בעמדת הבלם, שאינה טבעית עבור אף אחד מהם. אפשרות נוספת היא העלאת בלם מקבוצת הנוער.

אחמד עאבד, עאהד עזאם, דויד מנגה, שחקני עירוני קרית שמונה. ג'יני
ייהנו משלוש הנקודות. עאבד וחבריו חוגגים/ג'יני

בקריה היו מרוצים משלוש הנקודות, אולם ממש לא מהיכולת הדלה: "היה משחק קשה, כי אשדוד צופפו במחצית הראשונה ולקח לנו זמן להגיב", אמר כובש שער הניצחון, אחמד עאבד, "אני שמח שהצלחנו בסופו של דבר ושהשער שלי עזר לקבוצה. במחצית השנייה היה משחק שונה לגמרי וטוב שסיימנו עם כל הנקודות. קבוצות באות יותר מוכנות למשחקים מולנו".

כשנשאל האם קרית שמונה יכולה לרוץ עד הסוף ענה עאבד: "אנחנו יכולים. יש דרך, שהתחלנו אותה בתחילת העונה ונמשיך בה. אם נמשיך ככה, בעזרת השם נהיה במקום הראשון במאי והכול אפשרי. אני לא מפחד להגיד את המילה אליפות. השער מאוד חשוב לי. אני חוזר לעצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully