וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זגורי: "זה מצחיק. ניצחון אחד ואתה פתאום במקום החמישי"

בהפועל תל אביב נשמו לרווחה לאחר שרצף ארבעת ההפסדים נעצר, הקשר שכבש הוסיף: "נלחמנו בשביל הקהל". בקבוצה היו מרוצים מההגנה הפעם, בעמותה מחפשים רוכש לחלק של חיים רמון

one

בהפועל תל אביב נשמו לרווחה אמש (שבת) לאחר ה-0:2 שהשיגו על מכבי נתניה, ניצחון שקטע רצף של ארבעה הפסדים עבור הקבוצה. לאחר שבועות של דיכאון, סופסוף נרשמו חיוכים אצל האדומים: "זה היה המשחק הראשון בו לא נתנו מתנות בהגנה ועובדה שניצחנו", אמר אחד השחקנים בסיום, "אסור לנו לחשוב שעשינו את שלנו, כי המרחק גדול עד שנבטיח מקום בפלייאוף העליון. כולנו הבנו את המשמעות של המשחק הזה ונלחמנו בשביל האוהדים ובשביל אסי".

ישראל זגורי, שכבש את השער הראשון והעלה את הפועל ליתרון מהיר, הודה: "מבחינה אישית, השתחרר אצלי המון לחץ. פתחתי את העונה טוב, אבל המספרים לא כל כך באו ואני שמח שהתחלתי את הסיבוב טוב ומקווה שזה ימשיך ככה. בעונה שעברה עשיתי מספרים יפים, אבל אני לא חלוץ. אני שמח שיצאתי מזה".

הפועל תל אביב ניצחה 0:2 את מכבי נתניה

ישראל זגורי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
כמה שהוא רצה לשים כדור ברשת. זגורי/ברני ארדוב

זגורי הוסיף: "עברנו תקופה לא פשוטה עם ארבעה הפסדים. השתחרר המון לחץ. זה מצחיק, כי עם ניצחון אחד אתה פתאום במקום החמישי. היו לנו הרבה שיחות עם אסי ואיל ואני שמח שזה עזר. הם תמכו בנו כל השבוע ואמרו שזה הסגל שיישאר עד סוף העונה, שעם זה נתמודד ונגיע לפלייאוף העליון. עם צירוף של עוד שחקן או שניים נשיג את המטרות, כי הליגה צפופה מאוד". זגורי גם נשאל על התנהגות האוהדים שהגיעו לאימון ביום שישי והביעו את זעמם כלפי הצוות והקבוצה: "אנחנו יודעים שהקהל מאוד רוצה בהצלחת הקבוצה והם באים מתוך כאב. דיברנו בחדר ההלבשה על זה שצריך לתת את הנשמה על המגרש בשבילם".

למרות הניצחון, נראה כי מחאת האוהדים כנגד חיים רמון צוברת תאוצה וכל הפסד שיגיע בתקופה הקרובה רק יחריף אותה. האוהדים רוצים לראות את רמון וברקוביץ' מחוץ לקבוצה והעמותה עדיין מנסה לגייס אנשי עסקים שיקנו את חלקו של רמון, אולם החובות הגבוהים של המועדון מונעים את הגעתם של רוכשים פוטנציאליים. למרות הצרות הכלכליות, בהפועל מתכוונים להתחזק בחלון ההעברות הקרוב והמאמן דומב בוחן מספר מועמדים לחלק ההתקפי. ייתכן כי כבר בימים הקרובים יגיע חלוץ להיבחן, במימונו של עידו חג'ג'. במקביל, מני ויצמן מנסה לגייס כספים על מנת להחתים בקבוצה את אלירן עטר, אולם העסקה רחוקה מלהבשיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully