וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוברים לחיים: קאמבק ענק לסן דייגו בסן פרנסיסקו

21.12.2014 / 7:25

הצ'ארג'רס פיגרו 28:7 בהפסקה, חטפו טאצ'דאון מריצה של קפרניק ל-90 יארד, השוו בשניות הסיום וניצחו 35:38 מדהים במפרץ אחרי הארכה. וושינגטון עקצה את פילדלפיה עם 24:27 בזכות שער ניצחון ברגע האחרון

פיליפ ריוורס סן דייגו צ'ארג'רס. AP
איזה משחק משוגע במפרץ. ריוורס/AP

שני משחקי NFL נערכו הלילה (בין שבת לראשון), כשבמפגש הראשון ניצחה וושינגטון את פילדלפיה 24:27 ופגמה קשות בסיכויי האיגלס להגיע לפלייאוף. סן דייגו הייתה בצרות גדולות, אבל שמרה על סיכויי הפלייאוף שלה בזכות קאמבק מופלא במשחק מטורף וניצחון 35:38 בסן פרנסיסקו אחרי הארכה.

וושינגטון (11:4) - פילדלפיה (6:9) 24:27

הפסד כואב נוסף לאיגלס, שאחרי פתיחת עונה מצוינת דעכו, וסיכויי הפלייאוף שלהם ספגו מכה אנושה בעקבות ההפסד בוושינגטון. דאלאס, שניצחה את העיטמים בשבוע שעבר, תוכל להבטיח את אליפות ה-NFC מזרח הלילה אם תנצח בבית את אינדיאנפוליס.

שתי ריצות של דארל יאנג ברבע השלישי הפכו פיגור של הרדסקינס ליתרון מבטיח 14:24, אבל האיגלס חזרו למשחק ברבע הרביעי בזכות מסירה של מארק סאנצ'ז לריילי קופר ושער שדה של קודי פארקי, שהשווה את התוצאה שש דקות לסיום. הרדסקינס זכו בכדור לדרייב האחרון, שבסיומו בעט קאי פורבאת' מ-26 יארד כשעל השעון נותרו חמש שניות בלבד.

רוברט גריפין השלישי סגר 220 יארד ללא טאצ'דאון עם איבוד, אלפרד מוריס הגיח ל-83 יארד וטאצ'דאון בוושינגטון. בפילדלפיה, סאנצ'ז מסר ל-374 יארד, כשהוא משלים 37 מ-50 ניסיונות המסירה שלו, שני טאצ'דאונים ואיבוד.

דשון ג'קסון וושינגטון רדסקינס. AP
פגע קשות באקסית. ג'קסון/AP

סן פרנסיסקו (8:7) - סן דייגו (6:9) 38:35 (בהארכה)

מאמא מיה, איזה משחק מטורף. הניינרס, בסבב הפרידה שלהם מג'ים הארבו, כמעט גמרו את חלומות הפלייאוף של הצ'ארג'רס, אבל האורחים שעלו מדרום קליפורניה צפונה עשו קאמבק ענק והם חזק בעניינים. סן פרנסיסקו, שכבר הודחה ממרוץ הפלייאוף, הובילה 7:28 בתום מחצית ראשונה גדולה שלה, כאשר בין היתר פרנק גור רץ לטאצ'דאון של 52 יארד ואנתוני בת'אה משיג פיק סיקס של 49 יארד. הצ'ארג'רס יצאו להילחם על חייהם וצימקו למינוס שבע לקראת סיום הרבע השלישי, כאשר קולין קפרניק שמט כדור על סף האנדזון וקורי ליגט השיג את הפאמבל והטאצ'דאון.

חלפה בדיוק דקה וקפרניק יצא לריצה מסחררת, 90 יארד (ולמעשה, מאנדזון לאנדזון). הריצה השנייה הכי ארוכה בתולדות הניינרס ושוב, יתרון 14. אלא שזה לא נגמר. 5:15 לסיום אנטוניו גייטס צימק עם תפיסה באנדזון ו-29 שניות לבאזר, מלקולם פלויד השווה עם עוד כדור מדויק של פיליפ ריוורס. המשחק נכנס להארכה ושם, פאמבל של קווינטון פאטון העביר את הכדור לידי סן דייגו, שניצחה משער שדה של ניק נובאק מ-40 יארד.

ריברס כיכב עם 356 יארד וארבעה טאצ'דאונים, אבל גם רשם שלושה איבודים. אדי רויאל תפס 94 יארד, גייט 92. קפרניק רשם 114 יארד באוויר עם טאצ'דאון, פאמבל ועוד 151 יארד על הקרקע, שם גם גור טחן עבודה עם 158 יארד.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
קולין קפרניק סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. AP
הריצה ההיסטורית של קפרניק לא הספיקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully