וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומב: "איל ברקוביץ' גיבה אותי ואני לא צריך יותר מזה"

20.12.2014 / 22:48

מאמן הפועל תל אביב נשם לרווחה אחרי הניצחון בנתניה: "ידעתי שאנחנו מספיק טובים. צריך לעבוד על הפן המנטלי". על האפשרות לחיזוק: "עידו חג'ג' הבטיח שהוא יממן הגעה של חלוץ"

קובי אליהו

בהפועל תל אביב נרשמה הערב (שבת) שביעות רצון גדולה בעקבות הניצחון 0:2 על מכבי נתניה בחוץ. האדומים הגיעו למשחק אחרי ארבעה הפסדים ברציפות ובעיצומו של משבר עמוק, אבל הצליחו לצבור שלוש נקודות ולנשום לרווחה.

המאמן אסי דומב: "במהלך כל השבוע ניסיתי להטות את כל האש מהשחקנים כדי שהם יבואו מרוכזים למשחק. ידעתי שאנחנו קבוצה מספיק טובה לנצח בנתניה והיה צריך לעבוד בעיקר על הפן המנטלי. היה לי מאוד חשוב לנצח בשביל הקהל. הם הגיעו לאימון ודיברתי איתם, הם רוצים לראות לחימה".

על השמועות על כך שיוחלף: "ברגע שקיבלתי את הגיבוי מאיל ברקוביץ' הפסקתי להתייחס לחרושת השמועות. אייל קיבל את זכויות הניהול מחיים רמון ואם הוא אומר לי שהוא תומך בי זה מספיק".

על חיזוק: "יש מספר חלוצים שמועמדים לקבוצה ואד מהם יגיע, עידו חג'ג' הבטיח שיממן את העסקה. אני לא חושב שאני צריך שחקן הגנה כי כששובל לא יכול לשחק אין לי חלוץ טבעי. אנחנו צריכים חיזוק בכל חלק בקבוצה, אבל זו המציאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully