וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "ניקח מהמשחק רק את התוצאה. קשה למנוע את הפציעות"

20.12.2014 / 21:41

מאמן עירוני קרית שמונה היה מרוצה רק משלוש הנקודות שהשיג מול אשדוד: "היה לנו לא מעט מזל. כששחקן כמו שיר נפצע, זה מלחיץ". קלינגר המאוכזב: "היינו ראויים לנקודה ואפילו ליותר"

one

עירוני קרית שמונה לא הרשימה הערב (שבת), אבל שער בודד של אחמד עאבד בדקה ה-44 הספיק לה לניצחון 0:1 על מ.ס. אשדוד ולשמירה על המקום הראשון בטבלה לפחות שבוע נוסף.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ג'יני
מרוצה מהניצחון, לא מהיכולת. בכר/ג'יני

המאמן ברק בכר אמר בסיום: "זה מסוג המשחקים שמה שאתה לוקח מהם זה רק התוצאה. במחצית הראשונה שלטנו, אבל לא היינו מסוכנים והמצב היחיד היה השער היפהפה של עאבד. במחצית השנייה היה לנו לא מעט מזל וקצת נלחצנו אחרי ששיר נפצע. בסך הכל, מה שניקח את התוצאה, שזה משהו חשוב לאור הנקודות שהפסדנו בשבוע שעבר. זה פסיכולוגי כששחקן כמו שיר נפצע, זה מלחיץ. יש לנו עשרה ימים עד למשחק הבא, אבל גם אם צדק ופרננדס לא יוכלו לשחק, לא נכין תירוצים ונעשה התאמות. הפציעות זה חלק מהעניין וזה פציעות שקשה למנוע. יש לנו סגל טוב ונחכה שיחזרו הפצועים".

מאמן אשדוד, ניר קלינגר, סיכם באכזבה: "אני מאוד מתוסכל מהמשחק. היינו יותר טובים, בטח במחצית השנייה וחבל שספגנו שער בדקה כזו. היינו פנטסטים, אבל לא הבקענו ואנחנו צריכים לבוא בטענות לעצמנו. היה לנו מומנטום והתלבטתי אם לערוך חילופים, אבל רצינו לעשות רענון בחלק הקדמי. אם אני מנתח את המשחק היינו ראויים לנקודה ואפילו ליותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully