וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "אמרתי לשחקנים שאם נסתגר, נהיה בבעיה"

20.12.2014 / 20:54

מאמן הפועל חיפה שחרר הרבה לחץ אחרי הניצחון על הפועל עכו: "השאיפה שלי בסיבוב הזה להוציא 20 נקודות". חרזי: "שיחקנו לרגליים של הפועל חיפה. בכל פעם שהיינו צריכים לנצח קבוצה ברמה שלנו, לא סיפקנו תוצאות"

שחקני הפועל חיפה חוגגים ניצחון. ניב אהרונסון
נחלצו מהמקום האחרון. שחקני הפועל חיפה חוגגים בסיום/ניב אהרונסון

הפועל חיפה נחלצה הערב (שבת) מהמקום האחרון בזכות ניצחון 0:1 על הפועל עכו שהושג בזכות הרבה מאוד אופי של הבחורים באדום. הקבוצה של ראובן עטר ידעה שהפסד נוסף עלול לגרום לזעזוע במועדון, ולמרות שקובי דג'אני הורחק כבר בדקה התשיעית, חיפה השיגה את השער היקר עם דחיקה מקרוב של גל כהן (28) שהוריד את עכו למקום האחרון, בעוד חיפה נמצאת כעת במקום ה-13.

הפועל חיפה ניצחה 0:1 את הפועל עכו

ראובן עטר מאמן הפועל חיפה. ניב אהרונסון
"אני לא יכול להגיד כרגע אם שמואלביץ' טעה בנוגע לאדום של דג'אני, אבל הוא שופט מצוין וגם אם הוא טעה, זה חלק מהכדורגל". עטר/ניב אהרונסון

"למרות שהיינו בעשרה שחקנים, במשך רוב המשחק השחקנים נלחמו והיינו מאוד מאוזנים ומאורגנים והגענו להרבה מאוד מצבים", אמר ראובן עטר, מאמן הפועל חיפה, בסיום. "אמרתי לשחקנים שאם נסתגר ולא נחפש את ה-0:2, אנחנו נהיה בבעיה. אחרי שלושה הפסדים ברצף כולל גביע הטוטו היה חשוב לעצור את הרצף הזה ואין יותר טוב מלעשות את זה עם ניצחון".

עטר נשאל על ההרחקה של דג'אני, ואמר: "אני לא יכול להגיד כרגע אם שמואלביץ' טעה בנוגע לאדום של דג'אני, אבל הוא שופט מצוין וגם אם הוא טעה, זה חלק מהכדורגל". על המשך דרכה של קבוצתו, אמר עטר: "השאיפה שלי היא להוציא בסיבוב הזה 20 נקודות. מבחינת חיזוק, יש כוונה כזו בעיקר בחלק הקדמי, אבל כרגע אין משהו על הפרק".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אלון חרזי מאמן הפועל עכו עם אמיר אבו ניל. ניב אהרונסון
"כרגע אנחנו בודקים איך אנחנו מגייסים כספים בשביל המטרה הזאת". חרזי עם אבו ניל/ניב אהרונסון

אלון חרזי, מאמן הפועל עכו: "היה לנו מספיק זמן לסדר את המשחק לטובתנו ולצערי לא הייתה לשחקנים את הסבלנות שביקשנו במשחק. היה נראה שאנחנו מנסים לגמור את המשחק מהרגע שהייתה ההרחקה. עשינו המון טעויות טקטיות ומנטליות ופשוט שיחקנו לרגליים של הפועל חיפה. בסופו של דבר שילמנו מחיר יקר ממצב נייח ואחר כך רדפנו אחריהם וזה כבר היה כרוך בסיכונים ובכל מתפרצת השער היה באוויר".

חרזי ניסה להסביר מה קורה לקבוצה שלו מול היריבות לתחתית, ואמר: "זה לא חדש לנו. בכל פעם שהיינו צריכים לנצח קבוצה ברמה שלנו, לא סיפקנו תוצאות. גם תוצאות התיקו שלנו היו צריכים להיגמר בניצחון שלנו והן היו דווקא מול קבוצות טובות על הנייר. זה דבר שחייב להיפסק. אסור לנו לתת מתנות. אנחנו רוצים לעשות שינויים בינואר. כרגע אנחנו בודקים איך אנחנו מגייסים כספים בשביל המטרה הזאת. אנחנו חייבים חיזוק בכמה מקומות בשביל לשרוד את העונה".

גוטליב על הקרקע מול אוסטווינד/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully