וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב- מכבי פתח תקוה: ברק לוי וקרלוס גרסיה בהרכב

חואן פאבלו עדיין פצוע וייעדר מהמשחק (א', 20:15, ספ' 1), הבלם הספרדי התאושש ויפתח עם טיבי במרכז ההגנה. מיכה ובן בסט גם בתמונת ה-11. אצל המלאבסים, מונונגה ייעדר 4-6 שבועות, פרץ בהרכב

מחזור 14מחצית21/12/2014
מכבי תל אביב
    0:1
      מכבי פתח תקוה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה:

      * מפגשים בליגה הראשונה: 122. מכבי תל אביב מובילה 30:57 בניצחונות ועוד 35 משחקים לא הוכרעו.

      * כשמכבי תל אביב מארחת היא מובילה 11:33 בניצחונות ועוד 18 משחקים נגמרו בתיקו.

      * זה יהיה משחק הליגה ה-1,900 של מכבי תל אביב מאז קום המדינה. לצהובים יש 920 ניצחונות, 512 תוצאות תיקו ו-467 הפסדים. הם כבשו 1.63 שערים בממוצע למשחק וספגו 0.98 שערים בממוצע למשחק.

      * אחוז ההצלחה הכללי של מכבי תל אביב ב-1,899 המשחקים שקיימה עד כה הוא 58.87 – נמוך מזה של מכבי חיפה, שעומד על 58.96 והושג בפחות משחקים (1,721).

      * מכבי פתח תקוה לא ניצחה את מכבי תל אביב במשחק חוץ מאז מרץ 2006 – אז זה נגמר ב-3:0 משערים של עומר גולן, סלים טועמה ופטריק סופו. מאז, ב-8 משחקים: 4 ניצחונות לצהובים ו-4 תוצאות תיקו.

      * לירן ליאני שפט את מכבי פתח תקוה שבע פעמים בחוץ. היא השיגה אצלו 14.3 אחוזי הצלחה, מעולם לא ניצחה וכבשה רק שלושה שערים.

      * זה יהיה משחק הליגה ה-18 (!) שייערך באצטדיון בנתניה העונה – האצטדיון הפופולרי ביותר העונה, בפער ניכר מהמושבה (15) ומסמי עופר (14), שמארחים גם הם שתי קבוצות דרך קבע ועוד רדיוסים לעת מצוא.

      נתונים: אתר דריבליסט

      ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג. ברני ארדוב
      יכבוש גם במשחק ה-1,900 של הצהובים בליגה? זהבי/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: מכבי תל אביב

      מכבי תל אביב תנדוד שוב לאצטדיון בנתניה כחלק מעונש הרדיוס שספגה בבית הדין המשמעתי בעקבות אירועי הדרבי. הצהובים ינסו לנצח ולהתקרב שוב אל מוליכת הטבלה עירוני קרית שמונה, שניצחה הערב ופתחה פער של חמש נקודות בראש הטבלה.

      המאמן פאקו אייסטרן צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב לעומת ה-11 שפתחו בניצחון בחצי גמר גביע הטוטו נגד הפועל חיפה. חואן פאבלו עדין לא החלים סופית מהפציעה באחת מאצבעות ידו וככל הנראה לא ישחק מחר. ברק לוי שגילה יכולת טובה מול הפועל חיפה ימשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות.

      הבלם קרלוס גרסיה שנפגע מעל עינו ערך היום אימון מלא וצפוי לפתוח לצידו של איתן טיבי במרכז ההגנה. שרן ייני ועומרי בן הרוש ישחקו בעמדות המגנים, כשגם יואב זיו נמצא בתמונת ההרכב. גל אלברמן קיבל מנוחה מוחלטת בגביע הטוטו ועשוי לשוב ישירות להרכב, כשגם נוסא איגייבור ומהראן ראדי עשויים לפתוח בקישור. בחלק הקדמי צפוי דור מיכה לקבל קרדיט מהמאמן אחרי שהצטיין במשחק הליגה הקודם נגד הפועל פתח תקוה. עדן בן בסט שהוזכר השבוע כמועמד לעבור בהשאלה לצרפת נמצא בתמונת ההרכב, גם בשל פציעתו של ראדה פריצה שייעדר מספר שבועות בשל פציעה בשרירי הבטן והמפשעה.

      sheen-shitof

      עם הנחה בלעדית

      החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

      בשיתוף Epilady
      שוער מכבי תל אביב ברק לוי. אדריאן הרבשטיין
      ימשיך בשער. ברק לוי/אדריאן הרבשטיין

      מפתחות והכנות: מכבי פתח תקוה

      בקבוצה קיבלו בשורה רעה לפני האימון המסכם: הקשר יואכים מונונגה סובל מקרע במיניסקוס וצפוי להיעדר בין ארבעה לשישה שבועות. יש לציין כי במועדון מרוצים מאוד ממונונגה ולא מתכוונים לשחררו, גם אם תהליך ההחלמה יימשך למעבר לזמן המשוער. מי שייפתח הוא החלוץ רועי דיין, שמקבל עדיפות על קוסטדין אזורוב. בני סכנין הביעה לאחרונה עניין בחלוץ, אך עדיין לא הוגשה הצעה רשמית לגביו. למרות שלאחרונה נרשם שיפור מסוים ביכולתו, גם הבלם איבן הרצג שישוחרר בקרוב לא בתוכניות. את מונונגה יחליף בהרכב עוז פרץ, כשגיא מלמד ישלם את המחיר ויפנה את מקומו לדיין. מרואן קבהא יחליף את גידי קניוק.

      "אם ננצח את מכבי תל אביב, זה יוכיח שאפשר לדבר על צמרת העונה. אנשים לא האמינו שנגיע לפלייאוף העליון, אבל כמו שאנחנו נראים כרגע, הכול אפשרי", אמר הערב אחד השחקנים. בן שמעון ערך אסיפה על היריבה, בה התמקד בחלק ההתקפי של מכבי תל אביב ובעמידה הטקטית של שחקני ההגנה. פתח תקוה תפתח שוב עם חמישה שחקני הגנה. שחקני החלק האחורי התבקשו לגלות יותר אחריות מול ההתקפה המהירה של היריבה.

      רועי דיין, מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
      נכנס להרכב. דיין/מגד גוזני

      יעמדו למבחן

      מכבי תל אביב: טל בן חיים

      החלוץ שהחל את העונה בצורה חלומית, גם בליגה וגם בנבחרת, סובל מירידה קלה בכושרו במחזורים האחרונים, אבל הצליח לכבוש את שער הניצחון היקר בחצי גמר גביע הטוטו באמצע השבוע שעבר. כשבן חיים בכושר, מעטים המגנים שמסוגלים לעצור אותו. אולי דווקא מול קבוצת נעוריו הוא יצליח לחזור ולכבוש גם בליגה.

      מכבי פתח תקוה: עוז פרץ

      כמה נמוך וקטן, ככה מהיר וחרוץ. פרץ גדל בכלל בבאר שבע, אבל הזמן הוביל אותו להרכב של פתח תקוה, שעכשיו יודעת שיש לה הרבה פוטנציאל לעשות ממנו בעתיד כסף. עד לפני שנה במועדון לא חשבו שדור ההמשך יכול להוביל אותם בשנים הבאות, אבל ההעברה של יובל יעקובוביץ' מכפר סבא, והשדרוג שעשו גידי קניוק ועומר דנינו, לא מותירים מקום לספק. אם רן בן שמעון יסתפק בסגל הקיים ולא יערוך שינוי בהתקפה בינואר, יכול להיות שהוא ירוויח חלוץ לטווח ארוך, ולא זר לטווח הקצר. ימים יגידו.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: לירן ליאני
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 8500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully