וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "המחצית הראשונה שלנו הייתה קטסטרופה, יש הרבה עבודה"

מאמן דורטמונד נשמע מתוסכל לאחר ההפסד 2:1 לוורדר ברמן, שהוריד את סגנית האלופה אל המקום הלפני אחרון בליגה. הומלס: "אני לא חושב שהיינו חסרי תשוקה או מחויבות". רק 0:0 לשאלקה, הונטלאר האריך את החוזה עד 2017

יורגן קלופ מאמן דורטמונד. GettyImages
מתוסכל. קלופ/GettyImages

בורוסיה דורטמונד שוב הפסידה הערב (שבת), כשהפעם זה היה 2:1 לוורדר ברמן שדורגה במקום האחרון בבונדסליגה ערב המחזור. לצהובים-שחורים זה היה כבר ההפסד העשירי ב-17 מחזורים שנערכו לפני היציאה לפגרת החורף בליגה הגרמנית. אגב, דורטמונד לא הפסידה בעשרה משחקי ליגה באף אחת מן העונות המלאות תחת יורגן קלופ.

"המשחק הזה משקף בצורה מוצלחת את כל הסיבוב הראשון שלנו", אמר קלופ בסיום, "זו הייתה המחצית הראשונה הכי גרועה שלנו העונה, פשוט קטסטרופה. ספגנו שער מוקדם ולא שיחקנו טוב אחרי זה. אנחנו חסרי יציבות וסופגים יותר מדי שערים. אנחנו צריכים לעבוד קשה מאוד כדי להשתפר, ואז יהיה קשה לנצח אותנו. אני מבטיח שעוד נהיה יריב מר ועיקש מאוד. להיותר עם קבוצת צמרת במקום ממנו יורדים ליגה, זה אחד מהאתגרים הגדולים ביותר שיש. למרות הכל, זו העבודה שלי וכבר מחר בבוקר אקום בבוקר במטרה לשפר את המצב".

קפטן הקבוצה מאטס הומלס הוסיף: "כמובן שזה די מדהים שספגנו שער כל כך מוקדם ושכבר אחרי שתי דקות וחצי אנחנו נמצאים בנחיתות מספרית בהגנה. תמיד יש הסברים, אבל הם לא עוזרים לנו כרגע. שיחקנו את אחד המשחקים הגרועים שלנו העונה. אנחנו חייבים לחזור טוב יותר מפגרת החורף. אנחנו מודאגים מאוד כבר כמה שבועות, אנחנו מנסים לעשות הכל עדי לצאת מהמצב הזה. ניצחנו את גלדבאך בבית ואז שמטנו יתרון של שני שערים בפאדרבורן. יש לנו 17 משחקים בסיבוב השני כדי להילחם וכל משחק בו לא ננצח רק יעשה את החיים שלו קשים יותר".

הומלס נשאל האם ברמן הייתה מחויבת ומלא תשוקה יותר מדורטמונד ואמר: "לא, אני לא חושב. אתם תמיד כותבים את זה כשקבוצה משחקת בבית, כי האוהדים שלה רועשים יותר אבל אני לא חושב שהבעיה שלנו היא חוסר תשוקה או מחויבות".

קלאס יאן הונטלאר שחקן שאלקה. רויטרס
נשאר כחול. הונטלאר/רויטרס

אוהדי שאלקה קיבלו היום (שבת) בשורות טובות מאוד לפני פתיחת המשחק של קבוצתם מול המבורג, שהסתיים ב-0:0, ומעט לפני חג המולד. אחרי שמועות רבות ומו"מ ארוך, ממושך ומורכב, הודיעו הרויאל בלוז כי חלוץ הקבוצה קלאס יאן הונטלאר האריך את חוזהו במועדון בשנתיים נוספות. חוזהו של חלוץ נבחרת הולנד היה אמור להסתיים ביוני 2015, ועכשיו הוא האריך אותו עד 30 ביוני 2017.

קלאס יאן הונטלאר בן ה-31 עבר ממילאן לשאלקה ב-2010 ומאז רשם 160 הופעות במדי הכחולים ממערב גרמניה, 114 בבונדסליגה, 35 באירופה, 10 בגביע הגרמני ואחת בסופרקאפ הגרמני. בסך הכל, כבש הצייד 101 שערים (66 בבונדסליגה, 25 באירופה ו-10 בגביע הגרמני). כמו כן, הונטלאר זכה עם שאלקה בגביע הגרמני ב-2011 וסיים את 2011/12 כמלך שערי הבונדסליגה עם 29 כיבושים.

עדכון ראשון: 17:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully