וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סן לורנסו הקבוצה של האפיפיור? ריאל היא הקבוצה של אלוהים"

רגע לפני המפגש עם הארגנטינאים בגמר אליפות העולם לקבוצות (21:30, ספורט1), סיפק סרחיו ראמוס את הציטוט שבכותרת. עוד אמר: "רק הזמן יגיד מה באמת השגנו, אבל אנחנו בתקופה מיוחדת"

האפיפיור פרנציסקוס בדרשה השבועית בוותיקן, 8 בספטמבר. רויטרס
צר לנו, הערב אתה אנדרדוג. האפיפיור פרנציסקוס/רויטרס

ריאל מדריד תנסה לסיים שנה נהדרת מבחינתה עם זכייה באליפות העולם לקבוצות, כשתפגוש הערב (שבת, 21:30, ספורט1 וספורט1 HD) את סן לורנסו הארגנטינאית בגמר.

במסיבת העיתונאים שלפני המשחק שמע סרחיו ראמוס כי האוהד המפורסם ביותר של היריבה הערב הוא האפיפיור פרנציסקוס, וסיפק תשובה מעניינת: "סן לורסו היא אולי הקבוצה של האפיפיור, אבל ריאל מדריד היא הקבוצה של אלוהים, ובגלל זה צריך להמשיך להביא לאוהדים שלנו ניצחונות. עם או בלי האפיפיור, ננסה לזכות בתואר".

על האווירה במרוקו אמר שחקן ההגנה הוותיק: "אנחנו מרגישים פה מצוין, נוכחות האוהדים שלנו פה גורמת לנו להרגיש כמו בבית. אני מקווה שנוכל להותיר חותם. רק הזמן יגיד מה באמת השגנו, אבל אנחנו בתקופה מיוחדת. כולנו מאוד מרוצים מקרלו אנצ'לוטי, שהוא חלק חשוב ממה שאנחנו משיגים".

כרגע עדיין לא ברור האם ראמוס יוכל ליטול חלק בגמר, ועל כך אמר: "כרגע אני משתפר, ונראה. אם יהיה סיכון רציני, לא אשחק. אבל זה גמר, וכמובן שאני רוצה להיות חלק ממנו". לבסוף, החמיא הספרדי לחברו להגנה, פפה: "כל קבוצה היתה רוצה מישהו כמוהו כבלם. זה ענף לחזקים, ופפה הוא אחד הטובים בעולם".

שחקני ריאל מדריד. AP
תסיים שנה נהדרת בצורה נהדרת? ריאל באימון המסכם/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully