וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט על מייק מילר: "כשהאש חמה, אתה נותן לה לבעור"

מאמן קליבלנד שיבח את הקלע הוותיק שהציל אותו מול ברוקלין: "לא רוצה לחשוב מה היינו עושים בלעדיו". התקשורת לא התרשמה: "כל קבוצה סבירה היתה מנצחת את הקאבס". קורי ברואר ביוסטון

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
לא פשוט בכלל. בלאט/AP

זה הלך קשה מאוד, אבל בסופו של דבר קליבלנד הצליחה להתאושש הלילה (בין שישי לשבת) מהתבוסה לאלטנטה, כשגברה בביתה 91:95 על ברוקלין ושיפרה מאזנה ל-10:15 העונה. מייק מילר עלה לראשונה העונה בחמישייה של בלאט וסיפק 7 מ-8 מחוץ לקשת בדרך ל-21 נקודות, לברון הוליך את רשימת הקלעים עם 22 ובכך חיפו השניים על ערב רע של קווין לאב, שקלע שש בלבד.

ביום ראשון בערב מצפה לבלאט סיפור אחר לגמרי, שכן יארח את אחת הקבוצות הטובות העונה בדמות ממפיס.

seperator

מספרי המשחק

* נחתיל במספר החשוב ביותר בהיבט ההיסטורי: לברון ג'יימס שקלע 22 נקודות עבר למקום ה-23 בטבלת הקלעים של כל הזמנים, ועקף על הדרך את צ'ארלס בארקלי.

* עד הלילה, מייק מילר עמד על ממוצע של 1.5 נקודות. הלילה קלע 21.

* עד הלילה, מילר קלע 5 מ-20 מחוץ לקשת העונה. הלילה קלע 7 מ-8.

* בפעם הרביעית ברציפות, קליבלנד ספגה 30 נקודות או יותר ברבע הראשון (הליל 33).

* בשלושת הרבעים הבאים, לעומת זאת, ברוקלין קלעה 58 נקודות בלבד.

* הטריו של בלאט סיים עם 14 מ-46 מהשדה בלבד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
עבר את בארקלי. לברון/GettyImages

התגובות

דיוויד בלאט אמר על ההצגה של מייק מילר, שהוקפץ לחמישייה על חשבון שון מריון: "כשהאש חזקה, אתה נותן לה לבעור. הלילה היא בערה". כשנשאל מה היתה קליבלנד עושה ללא הקלע הוותיק, אמר: "אני לא רוצה לחשוב על זה. הוא הגיע מוכן, והרים אותנו".

על ההגנה שלו, שהשתפרה משמעותית החל מסיום הרבע הראשון, אמר בלאט: "שיחקנו הגנה מצוינת למשך שלושת הרבעים הבאים, הגנה כזאת מנצחת לך משחקים, במיוחד משחק צמוד שכזה. אני מצדיע לחבר'ה שלי, הם הגיבו טוב מאוד והקריבו את עצמם". בלאט החמיא לטריסטן תומפסון, ששוב עלה היטב מהספסל: "הוא עשה עבודה טובה בסיומי משחקים. זו לא הפעם הראשונה. הוא שיחק טוב מאוד ועשה מהלכים גדולים עבורנו".

גם לברון ג'יימס שיבח את גיבור הערב: "הוא מקצוען, תמיד אפשר לסמוך עליו, אפילו כשהוא לא קולע. היינו צריכים אותו, הוא החזיק אותנו בחיים. היכולת שלו לקלוע הופכת אותנו להרבה יותר דינמיים".

מייק מילר עצמו אמר: "זה הרגיש טוב. באתי לכאן לנצח משחקים, וזה שאני יכול לעזור לקבוצה זה כל מה שאכפת לי. אני ולברון שיחקנו הרבה משחקים ביחד, היינו ברגעים גדולים ואנחנו סומכים אחד על השני. די קל לשחק איתו, תשאלו את כולם".

קווין לאב, שסיים עם שש נקודות ב-1 מ-10 מהשדה, סיכם: "היה משחק מכוער, וזה קורה לפעמים. אתה אף פעם לא רוצה שיהיה לך ערב קליעה כזה, אבל מחפש דרכים אחרות להשפיע על המשחק. זה תהליך התבגרות, מוקדם יותר בקריירה הייתי מרים ידיים. אני שמח שניצחנו".

שחקן קליבלנד קאבלירס מייק מילר. GettyImages
האס מצטנע. מילר/GettyImages

מה אמרו בתקשורת?

עוד לפני התקשורת, נספר שקורי ברואר, אותו רצתה קליבלנד מאוד, עבר בטרייד ליוסטון, שקיבלה גם את אלכסי שבד בעסקה סיבובית שכללה גם את פילדלפיה. הוולבס קיבלו את טרוי דניאלס ושתי בחירות סיבוב שני ב-2015 וב-2016.

ג'ייסון לויד מ'אקרון ביקון ז'ורנל' לא התרשם במיוחד מהניצחון: "ניצחון הוא ניצחון, אני מבין את זה, אבל זה לא היה ניצחון מרשים. כל קבוצה סבירה היתה מנצחת את הקאבס הלילה, אבל ברוקלין בבלגן וגם חסרה את דרון וויליאמס שנפצע. הם היו ללא שני אולסטארים, ובכל זאת קליבלנד לא הצליחה לברוח".

"ההגנה השתפרה, אבל לא היתה מעולה", הוסיף לויד. "הם החזיקו את הנטס על 58 נקודות בשלושה רבעים, אבל חלק (רוב) מזה היה בגלל שהנטס זקנים ולא כל כך טובים".

על השינוי בחמישייה וההחלטה להעניק לדיון ווייטרס שבע דקות בלבד כתב לויד: "אני לא יודע אם הוא עשה משהו לעצבן את בלאט או אם המאמן פשוט הולך עם השחקנים החמים. כמו שכתבתי בעבר, בלאט מאמן לפי תחושה ולא לפי תבנית. כשמילר שיחק כל כך טוב, הוא כנראה לקח מדיון את הדקות".

כריס פדור מ'קליבלנד פליין דילר' דווקא היה מרוצה מההגנה: "ההתקפה לא שיחקה כפי שהיא יכולה, וזה בדרך כלל אומר הפסד. אבל יומיים אחרי שחטפה 127 נקודות מאטלנטה, קליבלנד שמרה טוב והתאוששה מרבע ראשון רע".

קורי ברואר, מינסוטה טימברוולבס. AP
לא יגיע לקליבלנד בסופו של דבר. ברואר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully