וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד התאוששה עם 91:95 על ברוקלין, שבע שלשות למייק מילר

הקלע הוותיק עלה לראשונה העונה בחמישייה וצלף 7 מ-8 מחוץ לקשת, לברון הוביל עם 22 נק' ו-9 אס', והקאבס חזרו לנצח. גארנט החטיא שלשה שהיתה יכולה לשלוח את המשחק להארכה, לאב אכזב

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. GettyImages
מתאוששים. בלאט/GettyImages

מאזן: 10:15 (מקום 5 במזרח)

המשחק הבא: נגד ממפיס בבית, ביום ראשון בערב (23:30)

עשרת המשחקים האחרונים: ניצחון- הפסד- ניצחון - הפסד - הפסד- ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון

מדד הטריו: לברון ג'יימס 21 נקודות, 4 ריבאונדים, 9 אסיסטים. קיירי אירווינג 16 נקודות, 4 אסיסטים. קווין לאב 6 נקודות, 14 ריבאונדים, 2 אסיסטים

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס עם קיירי אירווינג. רויטרס
בשיניים. לברון וקיירי/רויטרס

אחרי שספגה את התבוסה הקשה ביותר שלה העונה, התאוששה קליבלנד של דיוויד בלאט ושיפרה מאזנה העונה ל-10:15. גיבור הערב היה מייק מילר, שחזר לסגל לאחר זעזוע מחר, קיבל מבלאט מקום בחמישייה בפעם הראשונה העונה, והחזיר למאמנו בריבית דריבית: 7 שלשות מ-8 ניסיונות היו לקלע הוותיק, חמש מהן לפני ההפסקה, לאחר שנכנס למשחק הלילה עם 5 מ-20 מחוץ לקשת העונה.

הפתיחה היתה שייכת דווקא לנטס, כשג'ו ג'ונסון העלה אותם ל-7:16 מהיר, כשלקראת סוף הרבע הראשון עלה הפער ל-23:33, אך לברון ג'יימס, מילר ואנדרסון ורז'או הצליחו לצמק. את הרבע השני סיימו בריצת 4:15 שאפשרה להם לחזור המשחק ולרדת לחדרי ההלבשה ביתרון 49:54. הרבע השלישי היה צמוד, וברביעי כבר קבע טריסטן תומפסון 84:92, שלוש וחצי דקות לסיום. ברוקלין לא אמרה נואש, ו-41 שניות לבאזר צימק ג'ו ג'ונסון ל-94:91 בלבד. קליבלנד הלכה לקיירי אירווינג שנחסם על ידי ג'ארט ג'ק, לקווין גארנט עוד היתה הזדמנות לשלוח את המשחק להארכה, אך הזריקה שלו הלכה החוצה ולברון סגר את הסיפור מהקו.

קינג ג'יימס סיים כקלע המוביל עם 22 נקודות (7 מ-18 מהשדה), אליהן צירף 4 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. מילר סיים עם 21 - כולן מחוץ לקשת - בעוד אירווינג קלע את 16 הנקודות שלו באחוזים רעים (6 מ-18). הצד החלש בטריו הלילה היה קווין לאב, שהסתפק בשש נקודות בלבד ב-1 מ-10 מהשדה, אך הוסיף להן 14 ריבאונדים. את הנטס, שרושמים הפסד שלישי רצוף, הוביל ג'ו ג'ונסון עם 26 נקודות, דרון וויליאמס שיחק רק 10 דקות לפני שנפצע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן קליבלנד קאבלירס מייק מילר. רויטרס
לוהט. מייק מילר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully