וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א לא תשנה את החלטתה לגבי קטאר ורוסיה: "המשבר מאחורינו"

בצל סערת הדו"ח של העו"ד המתפטר מייקל גרסיה, הודיע נשיא הארגון ספ בלאטר כי הדו"ח יפורסם במלואו, אך הבהיר: "לא נחזור בנו מההחלטות שהתקבלו". וגם: כך שכרה קטאר אוהדים מתחזים

ספ בלאטר נשיא פיפ"א. Paul Gilham, GettyImages
שרד עוד משבר ומתכונן לבחירות הבאות. ספ בלאטר/GettyImages, Paul Gilham

למרות התמיכה הפומבית בפרסום הדו"ח המלא של עו"ד מייקל גרסיה, שכזכור התפטר מתפקידו ביום רביעי לאחר שהתבקש לחקור את פרשיית השחיתות בנוגע לאירוח המונדיאל ומהדו"ח שהגיש נותרו רק 40 עמודים בלתי רלוונטיים, הודיע היום (שישי) נשיא פיפ"א סף בלאטר שההחלטה לגבי בחירתן של רוסיה (2018) וקטאר (2022) כמארחות המונדיאל לא תשונה.

בלאטר פרסם הודעה לפיה הוא ביקש מחברי הוועדה המפקחת של פיפ"א להצביע בעד פרסום הדו"ח המלא של גרסיה, אך למרות זאת הבהיר כי אין בכוונת הארגון לחזור בו מהבחירות. "הדו"ח נוגע להיסטוריה ואני מרוכז בעתיד", נכתב בהודעה מטעם בלאטר. "אין שום בסיס להפוך את ההחלטה של הוועדה להעניק את אירוח מונדיאל 2018 לרוסיה ואת מונדיאל 2022 לקטאר. היינו במשבר, אבל הוא הסתיים".

על פי הודעת בלאטר והצבעת הוועדה, הדו"ח בן 430 העמודים שהכין גרסיה אכן יפורסם במלואו, אם כי בסופו של דבר כל העניין עשוי לשחק לידיו של הנשיא המכהן, שמתכוון להתמודד גם בבחירות בשנה הבאה.

פרט לסערה סביב הדו"ח של גרסיה, בסוכנות הידיעות AP פרסמו שבקטאר העסיקו אוהדים מזויפים על מנת ליצור תמונה של אצטדיון מלא. על פי הדיווח, פועלים זרים קיבלו דולר אחד עבור כל שעת ישיבת באצטדיון, כדי שיתחזו לאוהדים מקומיים (עם התלבושות המסורתיות), יריעו כשאומרים להם ואפילו יעשו גל מקסיקני, כנהוג במשחקים בינלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully