וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה מודה לאוהדי מכבי תל אביב: "אתם גדולים, ניפגש בהקדם"

מאמן מכבי תל אביב לשעבר הקדיש מילים חמות ואיחל חג שמח לאוהדי קבוצתו לשעבר, שבירכו אותו לרגל העפלתו עם באזל לשמינית גמר ליגת האלופות: "זוהי עדות נוספת לגדולה של המועדון"

מאמן פ.צ באזל, פאולו סוזה. AP
חתום בנשיקה. פאולו סוזה/AP

הקריירה של פאולו סוזה ממשיכה לנסוק. אחרי שהוביל את באזל לשמינית גמר ליגת האלופות והדיח את ליברפול, מאמן מכבי תל אביב הקדיש היום (שישי) כמה מילים חמות לאוהדי קבוצתו לשעבר, עם הודעה בעמוד הפייסבוק הרשמי של האלופה. "אני רוצה להביע תודה למכבי תל אביב והאוהדים על התמיכה שקיבלתי", כתב סוזה, שמאז ההעפלה לשמינית גמר האלופות קיבל אינספור ברכות מהאוהדים הצהובים. "זוהי עדות נוספת לגדולתם של המועדון והאוהדים. ברצוני לאחל לכולכם חג חנוכה שמח ומקווה שניפגש בהקדם. פאולו סוזה".

סוזה התאקלם במהירות בשוויץ. אחרי 18 מחזורים, הוא מוביל את באזל ליתרון בטוח של שמונה נקודות על פני השנייה, פ.צ ציריך, בטבלת הליגה המקומית. אבל גולת הכותרת עד כה היא ההישג המצוין שלו בליגת האלופות, אחרי שקבוצתו סיימה במקום השני בשלב הבתים, והעפילה ברגע האחרון לשמינית הגמר.

לסוזה ובאזל יש הזדמנות לא רעה להמשיך גם לשלב הבא בליגת האלופות, אחרי שהוגרלה מול פורטו, הנחשבת ליריבה נוחה יחסית. השוויצרים יארחו את המשחק הראשון ב-18 בפברואר ויתארחו בפורטוגל ב-10 במארס.

פאולו סוזה, מאמן מכבי תל אביב, חוגג אליפות ביציע. ברני ארדוב
מקבל מבול של ברכות. סוזה עם אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully