וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - הפועל רעננה: גיא דיין יפתח, המושאלים שבו לסגל

בצל ההסתעפות החדשה בפרשת עופר צברי, הקבוצה של עידן בר און רוצה ניצחון על הפועל רעננה (ש', 18:30). הקשר יקבל מקום ב-11. אצל האורחים: קאנגווה חוזר להרכב. הכניסה חופשית

מחזור 14מחצית20/12/2014
הפועל פתח תקוה
    0
      הפועל רעננה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 4. הפועל רעננה מובילה 1:2 ועוד תוצאת תיקו אחת.

      * שני הניצחונות של רעננה בליגת העל הושגו כשהיא אירחה. כשהפועל פתח תקוה מארחת יש לה ניצחון ותיקו.

      * מה יקרה אם שחר הירש יכבוש במחצית הראשונה ויעלה את הפועל פתח תקוה ל-0:1? אם לסמוך על תקדימי העבר – היא תפסיד 3:1.

      * בכלל, התוצאה 1:3, שחזרה 14 פעמים במהלך הסיבוב הראשון, פופולרית במיוחד במשחקי הפועל פתח תקוה – והושגה שבע פעמים (חצי מהכמות של כל הליגה). רק פעם אחת פתח תקוה ניצחה בתוצאה הזו.

      * להפועל פתח תקוה יש רק 37.5 אחוזי הצלחה עם לירן וקסברגר כשופט. לא מעודד במיוחד. מצד שני, רעננה קיבלה אותו 6 פעמים בליגת העל ומעולם לא ניצחה.

      * מאז השער של אלי בבאייב מרעננה מול הפועל פתח תקוה בסיבוב הקודם, רעננה הבקיעה תשעה שערים – כולם הגיעו מהשחקנים הזרים שלה.

      נתונים: דריבליסט

      שחר הירש שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
      רק אל תבקיע במחצית הראשונה. שחר הירש/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות

      הפועל פתח תקוה:

      אחרי ההפסד למכבי תל אביב, ולאור המפגש בין הפועל חיפה להפועל עכו, עידן בר און יודע שהפסד להפועל רעננה יחזיר את הקבוצה שלו אל מתחת לקו האדום. הקבוצה קיימה הבוקר (שישי) את האימון המסכם שלה, ונראה כי המאמן מתכנן מספר שינויים ביחס למשחק הקודם. הקשר גיא דיין, שהחלים מפציעה, יחזור להרכב. לסגל של המאמן יחזרו גם ריף פרץ, חסן אבו זייד ועומרי אלטמן, שלא שותפו במחזור שעבר בגלל הסכם המושאלים עם מכבי תל אביב. אגב, בעוד שבועיים תתארח הקבוצה אצל מכבי חיפה, וגם אז תעלה בהרכב חסר מאוד, ללא רוב החלק ההתקפי שלה.

      אבו זייד ואלטמן אף תורגלו בהרכב היום ונראה כי יפתחו בהרכב, כשפרץ צפוי לשבת על הספסל, כמו דור חוגי ודור כוכב.

      הבעלים דורון בן דקון החליטו כי הכניסה למשחק תהיה חופשית, ולכן מצפים למאות אוהדים נוספים שיגיעו לתמוך בקבוצה. "זאת הפעם השניה שאנחנו מאשרים כניסת קהל בחינם", אמר בן דקון. "אנחנו רוצים את הקהל איתנו ומצפים שיגיע לתמוך בהמוניו".

      במועדון ביקשו מהשחקנים להתעלם פרשת עופר צברי. גורמים במועדון סיפרו השבוע כי המשך העסקתו של צברי יכול היה לגרום לקריסה מקצועית. "החשש היה שהדבר ישפיע על הקבוצה, התגובה שלנו הייתה נחרצת. במצב הקיים, אי אפשר היה להעסיק אותו", אמר גורם במועדון. מנכ"ל המועדון יורם עינב סיפר אתמול כי לטענתו אין קשר בין סעיפי האישום לשחקני הפועל פתח תקוה. "על פי השיחה שלי עם עו"ד יוחאי, הוא בדק ומשוכנע שאין שום נער שקשור להפועל פתח תקווה אשר היה לו קשר מיני עם עופר צברי", אמר אתמול עינב.

      עו"ד יוחאי הגיב הבוקר לחדשות של המשטרה ואמר לוואלה! ספורט: "למשטרה הגיעו מצעד נחקרים, קטינים המשחקים כדורגל בהפועל פתח תקוה. התמונה במשטרה התבררה כהפוכה מהחשדות המיוחסים לו. ילדים והורים דיברו בשבחו את עופר. לטענת מספר נערים במועדון, עופר מימן להם נעלי כדורגל משום שידם לא הייתה משגת. עובדה שחלקם הגיע למעצר הבית כשהוא שוחרר. בסופו של דבר יתברר שטענת המשטרה כי בוצעו עבירות מין בשחקנים תחת מרותו של עופר בהפועל פתח תקוה, והטענה כי הוא ניצל את מעמדו בקבוצה, יתבררו כהבל הבלים".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

      בשיתוף zap doctors
      מנהל הפועל פ"ת נעצר שוב: חשוד בביצוע עבירות מין בקטינים. צילום מסך
      הפרשיה עדיין מעסיקה את הפועל פתח תקוה. עופר צברי/צילום מסך

      הפועל רעננה:

      הפועל רעננה תגיע למושבה אחרי שישה משחקים ללא ניצחון. הקבוצה של חיים סילבס סיימה את הסיבוב הראשון, כשהיא מרוחקת נקודה אחת בלבד מהקו האדום ומהמקום ממנו יורדים ליגה ובקבוצה מצפים כעת לסיבוב שני מוצלח בהרבה.

      אחת הבעיות הכי גדולות של סילבס ורעננה מתחילת העונה, היא מאזן כיבושים נמוך של 12 שערי זכות בלבד, כשרק הפועל חיפה מבקיעה פחות. ברעננה עבדו השבוע הרבה על סיומת מול השער, בתקווה לניצול מצבים טוב יותר של שחקני ההתקפה.

      סילבס שימשיך שוב במערך של חמישה שחקני הגנה, צפוי לערוך שינוי אחד בלבד בהרכב, לעומת ה-11 שפתחו בתיקו המאופס נגד בית"ר ירושלים במחזור הקודם. אוואנס קאנגווה הזמבי הצעיר, יפתח בחלק הקדמי, על חשבונו של סער בנבנישתי.

      שמעון הרוש שחקן מכבי נתניה (שמאל) מול פדרו סאס פטראצי שחקן הפועל רעננה. מגד גוזני
      מאזן עלוב. פטראצי, בלבן/מגד גוזני

      יעמדו למבחן

      הפועל פתח תקוה: שחר הירש

      הרכש הראשון שעשתה העונה מכבי חיפה היה החלוץ הצעיר. אבל אז סטנוייביץ' הגיע, במועדון החליטו להתעלם ולהתרכז בזרים, והירש הוכיח שהוא מסוגל להסתדר בלעדי מכבי חיפה הרבה יותר טוב מאשר איתה. העונה הטובה של הירש עד עכשיו לא תספיק לו כדי להפוך לשחקן הרכב בעונה הבאה. הוא חייב להשתפשף, להגדיל עוד יותר את המספרים שלו ולהוכיח שהוא מסוגל להילחם על מקום בהרכב של הירוקים, אחרת אין טעם שיחזור כדי לענות על שאלה מהותית בקריירה שלו: האם הוא מסוגל להציג את אותה יכולת גם בקבוצה גדולה?

      הפועל רעננה: פדרו פטראצי

      פטראצי אמור היה להיות הציר המרכזי של רעננה בקישור, אבל מתחילת העונה יש לו מאזן עלוב של בישול אחד ואפס שערים. אם פטראצי יכנס לכושר ויתרום גם במספרים, לצידו של אנתוני וואקמה, רעננה תוכל לממש את הפוטנציאל שיש בה ולברוח מהתחתית המאיימת.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: לירן וקסברגר
      אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
      קהל: 5000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully