וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחיון: "בשלב הבא נצטרך לעלות רמה, נפגוש קבוצות חזקות"

19.12.2014 / 9:47

קפטן מכבי תל אביב מסכם את שלב הבתים ויודע: "השגנו את המטרה שהצבנו לעצמנו, אבל מעכשיו זה יהיה הרבה יותר קשה". שחורציאניטיס: "היו לנו קשיים, אבל הצלחנו להתרומם"

עריכה: טל רזניק

המשחק אמש (חמישי) מול מלאגה אמנם לא קבע דבר עבור מכבי תל אביב, אבל הצהובים הצליחו לנצח בכל זאת 73:81.

בסיום המשחק ביקש המאמן גיא גודס מהשחקנים בחדר ההלבשה: "צריך להמשיך להתרכז, אנחנו משתפרים ממשחק למשחק וצריך להמשיך כך, כי הרמה ביורוליג תעלה. צריך לשפר כמה דברים כמו הריבאונד, תיאומים והגנה". עוד הוזכרו לשחקנים בחדר ההלבשה המטרות המיידיות - הגביע והליגה בשבוע הבא.

בימים הבאים צפויים להיות שינויים בקבוצה, כשבקבוצה רוצים להתחזק בשחקן גבוה. גודס רוצה לצרף שחקן נוסף בעמדת הגארד. מועמדותו של מרקוס סלוטר לא נפסלה סופית. במקביל, במכבי ממתינים לסיום המשחקים של שאר היריבות כדי לבדוק אופציות נוספות. כפי שפורסם בוואלה! ספורט. אתמול, בנוסף לגבוה אותו רוצים לצרף, מכבי מעוניינת לצרף עוד העונה את ג'רמייה קרייסברג, ששיחק בנבחרת העתודה בשנת 2011. השחקן עוד משחק במדי אוניברסיטת נורת'ווסטרן ומכבי רוצה לצרפו במקום בן אלטיט. המאמן גיא גודס רוצה לשחרר את אלכס מאריץ', שחוזהו יפוג ביום שני, וכן את ונייט לינהארט. גודס אמר אמש במסיבת העיתונאים: "אנחנו פועלים בכמה מקומות, נעשה את הדברים שלנו. צריך לקחת החלטות בתחילת שבוע הבא. חשוב לחזק את הקבוצה לפני הטופ 16".

פיני גרשון עם גיא גודס מאמני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מחפשים חיזוק. גודס וגרשון/ברני ארדוב

ג'רמי פארגו אמר לוואלה! ספורט: "השגנו ניצחון טוב מול מלאגה, אולי הוא לא קבע כלום עבורנו, אבל רצינו להגיע למשחק הזה ולנצח, בכל משחק אנו מנסים להשתפר. איך אני מסכם את השלב הזה מבחינתנו? סיימנו את השלב הזה במקום השני. אנחנו רוצים להמשיך להשתפר בדברים הקטנים ולשחק טוב".

על היריבות בשלב הבא אמר פארגו: "יש הרבה קבוצות טובות ביורוליג בשלב הבא, נשחק מול יריבות עם היסטוריה עשירה ורזומה. לא יהיה קל אבל נבוא, נאבק ונשחק חזק בכל אספקט של המשחק".

לשאלה לגבי השינויים שצריך לעשות בקבוצה, השיב הגארד: "אין לי דעה על חיזוק הקבוצה. אני שחקן כדורסל ומנסה לעשות את העבודה. מקווה שכל אחד בקבוצה עושה את זה".

יוגב אוחיון הוסיף: "היה משחק לא קל מול קבוצה שנפגוש שוב כנראה בשלב הבא. מלאגה היא קבוצה מאוד אגרסיבית. היום נפלנו בריבאונד הגנה, אבל מבחינה אגרסיביות והגנתית נראינו די טוב בשלב הזה. כשיש יום רע התקפית, צריך לדעת לנצח דרך ההגנה".

עוד באותו נושא

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה את מלאגה 73:81

לכתבה המלאה
ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב (שמאל) עם יוגב אוחיון. ברני ארדוב
"נפגוש קבוצות יותר חזקות". אוחיון עם ג'ייק כהן/ברני ארדוב

אוחיון ערך סיכום ביניים ליכולת שמציגה מכבי עד כה: "היה לנו שלב מצוין. סיימנו במקום השני, השתפרנו ממשחק למשחק ואני יכול להגיד שאנחנו מתקדמים קבוצתית משבוע לשבוע ועובדים יותר קשה. בשלב הבא נצטרך להרים את הרמה, כי אנחנו פוגשים קבוצות ויריבות חזקות. נצטרך להתאים את עצמנו כמו שגם אחרים עושים. אני מרוצה שמבחינתנו השגנו את המטרה שהצבנו לפנינו בתחילת העונה - לעלות לטופ 16. במשחקים שפחות הולך לנו התקפית חשוב לבוא ולנצח דרך ההגנה".

לגבי החיזוק אמר הקפטן: "לא מתפקידי לקבוע. אני סומך על הנהלה על המאמנים שיגיעו להחלטה הטובה ביותר. אני יכול להגיד שיש כאן חבר'ה מדהימים שעובדים קשה מאוד. איתם אני הולך למלחמה".

סופוקליס שחורציאניטיס סיכם: "לא משנה עבורנו אם המשחק קובע או לא, אתה צריך את הניצחון. זה היה שלב טוב עבורנו, כקבוצה היו לנו קשיים, אך ידענו לקום ולהתרומם. אנחנו מרוצים כי השגנו ניצחונות, סיימנו מקום שני ועכשיו צריך להמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully