וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין - מכבי חיפה: ורד פצוע ולא בסגל, סטנוייביץ' מתלבט לגבי השיטה

מאמן מכבי חיפה מתלבט אם להחליף את הקשר בראיוס או לפתוח עם חלוץ נוסף במשחק החוץ בסכנין (ש', 18:45, ספורט 1). גבאי שוב מחוץ בסגל. הרכב חסר לאורחת, בויוביץ' יקבל הזדמנות ב-11

מחזור 14מחצית20/12/2014
בני סכנין
    0:0
      מכבי חיפה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 29. מכבי חיפה מובילה 6:16 בניצחונות ועוד 7 משחקים הסתיימו בתיקו.

      * כשסכנין מארחת מכבי חיפה מובילה 4:7 בניצחונות ועוד חמישה משחקים לא הוכרעו.

      * ארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הוכרעו, מכבי חיפה מובילה ברצף הזה 1:3.

      * בחמש הפעמים שמכבי חיפה עלתה ליתרון העונה, היא ניצחה.

      * אלי כהן, בלם מכבי חיפה בעברו, אימן תשע פעמים נגד מכבי חיפה – והפסיד שמונה פעמים. בפעם היחידה שלא הפסיד הוא סיים בתיקו.

      נתונים: דריבליסט

      אלי כהן מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
      מסורת של הפסדים למכבי חיפה. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

      מפתחות והכנות: בני סכנין

      בבני סכנין מקווים ליצור מומנטום אחרי הניצחון על הפועל באר שבע, אלא שהפעם, בטוחים במועדון, המשימה תהיה קשה בהרבה בעיקר בגלל היעדרותם של מוחמד גדיר ואיסמעאיל ריאן מתוקף הסכם ההשאלה בין חיפה לסכנין. במקום השניים יקבלו את ההזדמנות החלוץ מילאן בויוביץ' שמועמד לשחרור בינואר ואחמד אבו נהיה. אחמד קאסום יישאר על הספסל. חאמד גנאים ניסה להתאמן במהלך השבוע, אך שוב חש כאבים. מחמוד קנדיל פצוע ורן קדוש יפתח במקומו מה שמעמיד סגל חסר מאוד עבור אלי כהן. "למרות הסגל החסר, בבית אנחנו מסוגלים לנצח", אמר שחקן בסכנין "נבוא מוכנים, יש פה אנרגיות חיוביות מאוד בשבועות האחרונים ואלי הכין אותנו מצויין".

      sheen-shitof

      עכשיו בישראל

      הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

      בשיתוף נומייר פלוס
      שחקן בני סכנין, מילאן בויוביץ', מול שחקן מכבי חיפה, מיצ'ל. קובי אליהו
      הזדמנות נדירה. בויוביץ'/קובי אליהו

      מפתחות והכנות: מכבי חיפה

      עם שלושה ניצחונות בארבעת משחקי הליגה האחרונים ומגמה של התאוששות שנמשכה גם בהעפלה לגמר גביע הטוטו, במכבי חיפה מקווים לחבר בפעם השניה העונה רצף של שני ניצחונות. עוד לפני האימון היום, אלכסנדר סטנוייביץ' התלבט לגבי ההרכב שלו, בעיקר בגלל הפצועים. מתן אוחיון תורגל במקום אייל משומר הפצוע, כשבקישור האחורי ימשיכו לשחק מיצ'ל ועטאא ג'אבר לאור פציעת קובי מויאל. ההתלבטות העיקרית הייתה לגבי ההתקפה, אותה הוא לא תרגל באימון. עידן ורד, שלא היה כשיר במאת האחוזים, נטש את האימון היום ולכן ההתלבטות של המאמן לגבי העניין נפתרה. שמעון אבוחצירא, אלון תורג'מן או רובן ראיוס יפתחו במקומו. אם יחליט לפתוח אם חלוץ נוסף ולא עם חמישה קשרים כמו שעשה בשני המשחקים האחרונים, אבוחצירא יקבל עדיפות. אלעד גבאי לא ייכלל בסגל.

      המאמן הקרין וידאו של המשחקים האחרונים של בני סכנין. "שחקני הסגל הרחב הוכיחו לי שיש לי על מי לסמוך ושיש תחרות. זה מעודד", אמר המאמן. הבלם דקל קינן שוב לא תורגל בהרכב כשהמאמן מעדיף את אוראל דגני ואדין צוצאליץ' על פניו, ועד סוף החודש יתברר האם הוא מעדיף לעזוב את הקבוצה ולהיות מושאל לקבוצה אחרת. מוחמד כליבאת ייכלל גם הוא בסגל ויפתח על הספסל. מעמדו של שמואל שיימן מעורער מאוד והוא לא מעוניין להישאר במצב הנוכחי.

      אתמול פקדו שחקני הקבוצה, יחד עם המאמן אלכסנדר סטנוייביץ', את בית החולים ע"ש רות רפפורט אשר במתחם רמב"ם בחיפה, וביקרו את הילדים המאושפזים במקום.

      חיפה הודיעה כי השיקה כרטיס משולב הכולל את שלושת משחקי הבית הקרובים מול בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב והפועל באר שבע. מחירי הכרטיסים: 265 לבוגר ליציע הדרומי והצפוני, 135 לשאר הסקטורים. כרטיס משולב ליציע המזרחי יעלה 305 שקלים, ולכסף 365.

      ביקור בבית חולים מאייר 18.12.14 (ראובן כהן). מכבי חיפה
      סטנוייביץ' ובניון בביקור בבית החולים רמב"ם/מכבי חיפה

      יעמדו למבחן

      בני סכנין: מילאן בויוביץ'

      אין ספק שעבור החלוץ הסרבי של סכנין המשחק מחר יהיה המבחן הגדול לקראת חלון ההעברות בינואר. בויוביץ' עדיין לא הרשים ולא קיבל צ'אנסים מגיא לוי, כך שמחר הוא יצטרך להוכיח שכמו במשחקי ההכנה, הוא יודע לכבוש. אם יעשה זאת, אולי יצליח להבהיר לאנשי סכנין שהוא צריך להישאר עד סוף העונה.

      מכבי חיפה: אדין צוצאליץ'

      עד סוף החודש כל אחד מהזרים של מכבי חיפה יהיה תחת מבחן, אלא שצוצאליץ', שרק לאחרונה התקבלה החלטה להיפרד ממנו בינואר, מגלה שיפור במשחקים האחרונים. במכבי חיפה לא בטוחים שכדאי להשאירו בעיקר מסיבה אחת: מדובר בבלם איטי, שמנסה לחפות על האיטיות בעזרת חכמת משחק וחלוקה נכונה של השמירה עם אוראל דגני המהיר. המשחק בסכנין, דווקא מול חלוצים מהירים והתקפה שיודעת לעשות תנועה עם ובלי כדור, היא הזדמנות טובה בשבילו להוכיח לסטנוייביץ' שעדיף לדחות את גזר הדין לסוף העונה.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: ארז פפיר
      אצטדיון: דוחא
      קהל: 5200

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully