וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר ללבוש ירוק: מורן רוט חתם במכבי חיפה עד תום העונה

19.12.2014 / 9:24

הרכז הוותיק חוזר לקדנציה שנייה בכרמל, ויערוך הופעת בכורה מחודשת במדים הירוקים כבר ביום שני הקרוב מול הפועל ירושלים. וויל גרייבס נחת בישראל ואף הוא יקבל דקות במשחק הקרוב

מורן רוט שחקן מכבי חיפה מול מכבי תל אביב. קובי אליהו
קדנציה שנייה בכרמל. מורן רוט/קובי אליהו

מורן רוט חתם במכבי חיפה עד תום העונה. הגארד הוותיק חוזר לקדנציה שנייה בכרמל, אחרי שהעדיף את ההצעה של הירוקים על פני זו של מכבי אשדוד. לכל אורך התקופה האחרונה החזיק רוט גם בהצעה מעירוני נהריה. הוא יערוך את הופעת הבכורה המחודשת במדים של חיפה ביום שני הקרוב מול הפועל ירושלים. גם וויל גרייבס, שנחת הלילה בישראל, אמור לשחק בשני.

"המנהיגות והוותק של מורן, על המגרש ומחוצה לו, צריכים לעזור לנו לייצב את הקבוצה. טוב לראות אותו שוב בירוק", אמר בעלי מכבי חיפה, ג'ף רוזן.

"אנו שמחים מאוד שמורן רוט חוזר אלינו", אמר סגן יו"ר מכבי חיפה, ארנון שירן. "מורן מהווה תוספת כוח משמעותית לקבוצה ובייחוד בימים אלו. אנו חושבים שבעזרת היכולות המיוחדות שלו, הניסיון וכושר ההובלה שלו וביחד עם שאר השחקנים, כולל אלו שהצטרפו לאחרונה, הקבוצה תחזור למקומה הטבעי בצמרת הטבלה".

"אני מאוד שמח לחזור למכבי חיפה. זהו מועדון גדול שהמקום הטבעי שלו הוא להיות בצמרת הכדורסל הישראלי. אני רוצה להודות לארנון שירן ולג'ף רוזן על האמון שלהם בי", אמר מורן רוט. "המטרה שלי, ביחד עם שאר השחקנים והצוות המקצועי הנהדר, היא להחזיר את מכבי חיפה לצמרת".

רוט (32, 1.82) הצטרף לנס ציונה רגע לפני פתיחת העונה לאחר שבמהלך כל הפגרה ניהל מאבקים משמעתיים נגד איגוד הכדורסל. הקבוצה החתימה אותו לחודשיים לאור פציעתו של מאיר טפירו, והוא הגיע למשחק הפתיחה נגד מכבי תל אביב ללא הכנה מוקדמת. במשחק הליגה במחזור השביעי נגד הפועל אילת הוא נפצע, וחזר רק למשחק אחד נגד הפועל תל אביב. בשני משחקיה האחרונים של הקבוצה הכתומה לא שותף. בשמונה משחקים לא הרשים עם ממוצעים 4.3 נקודות ו-3 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully