וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "עשינו סיבוב ראשון טוב מאוד, אפשר לנצח כל קבוצה בטופ 16"

18.12.2014 / 22:59

מאמן מכבי תל אביב סיכם את השלב המוקדם והסתכל קדימה: "ניצחנו בחוץ משחקים קשים, הטופ 16 הולך להיות מסע ארוך". סמית': "אנחנו בכיוון הנכון". פארגו: "צריך להמשיך לשחק ביחד"

צילום: ברני ארדוב. עריכת וידאו: קובי אליהו

למרות שהמשחק האחרון בשלב הבתים לא קבע עבורה דבר, מכבי תל אביב המשיכה הערב (חמישי) בכושרה הטוב וסיימה את הסיבוב המוקדם עם 73:81 די קל מול מלאגה. הצהובים, שהבטיחו את המקום השני עוד לפני המשחק הזה הציגו משחק אגרסיבי מהפתיחה ורצו ל-0:14 מוחץ. הספרדים הצליחו לחזור ואף להוביל, אבל אלופת אירופה פתחה מבערים ברבע האחרון ושייטה לניצחון.

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יכול לסמן וי. גיא גודס/ברני ארדוב

גיא גודס סיכם את השלב המוקדם: "אני חושב שעשינו סיבוב טוב וגם בית ראשון טוב מאוד, אולי מלבד ההפסד המרגיז פה לצ'בדיטה. ניצחנו בחוץ משחקים קשים, היה ברור לי שזה הולך להיות סיפור אחרי בטופ 16. אני חושב שאנחנו בכיוון הנכון, החבר'ה מאוד מחוייבים וצריך להמשיך ככה".

על המשבר בתחילת העונה: "הקבוצה עברה שינוי. יש תהליך בקבוצה שמתהווה תוך כדי עונה. באו שחקנים חדשים, צוות חדש ולוקח זמן להתאקלם. החבר'ה מרגישים טוב יותר אחד עם השני, אנחנו מתחברים לאט לאט והמטרה היא לסיים באחד מארבעת המקומות הראשונים בטופ 16".

על החיזוק האפשרי: "דיברנו על מספר אפשרויות, נצטרך לקחת החלטות מהירות מה אנחנו לוקחים ונמשיך משם". על היריבות הבאות: "מה שיבוא וייכנס לבית זה מבורך. אנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה שיש. נמשיך לעבוד ולהתקדם. הטופ 16 הולך להיות מסע ארוך וקשה. המטרה שלנו ברורה - לנסות להיכנס לארבע הראשונות".

יוגב אוחיון אמר על השלב הבא: "נצטרך להעלות את הרמה שלנו. בלי קשר לטופ 16 אנחנו נראים קבוצה יותר טובה ומחוברת מיום ליום. גם בימים פחות טובים התקפית אנחנו מוצאים את הדרך לנצח וזה תסמין של קבוצה מנצחת".

עוד באותו נושא

סיימה בסטייל: מכבי תל אביב ניצחה את מלאגה

לכתבה המלאה
דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב (ימין). ברני ארדוב
חגג על מלאגה. דווין סמית'/ברני ארדוב

דווין סמית', שהצטיין עם משחק נהדר של 22 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, הוסיף: "יהיה קשה בטופ 16, מעכשיו והלאה נשחק מול קבוצות ברמה גבוהה ונצטרך להשתפר מיום ליום. אנחנו בכיוון הנכון, וצריך להמשיך לבנות על זה".

ג'רמי פארגו, שחזר לעצמו עם 16 נקודות, סיכם: "צריך להמשיך לשחק ביחד, לשחק חזק. אנחנו גדלים כקבוצה, ואני מקווה שנמשיך לנצח. אני לא מתרכז כרגע ביריבות הבאות שלנו, לא ראיתי אף קבוצה ואני לא דואג מאף קבוצה כרגע, אני רק שמח שעלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully