וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: אתלטיקו בשמינית הגמר למרות 2:2 מביך מול ל'הוספיטלט

האלופה הובכה מול הקבוצה מהליגה השלישית אבל עלתה בזכות ה-0:3 מהמשחק הראשון. צמדים למנדז'וקיץ' ואלקרס. גם אלצ'ה, אתלטיק בילבאו ומלאגה עלו לשלב הבא

אחרי שברצלונה פירקה אתמול את הואסקה וטיילה לשמינית גמר גביע המלך, נערכו הערב ארבעה משחקים נוספים שיספקו ארבע עולות לשלב הבא. אתלטיקו מדריד האלופה פישלה מול ל'הוספיטלט הצנועה עם 2:2 ביתי די מביך, אבל עלתה לשמינית בזכות ה-0:3 במשחק הראשון. אלצ'ה הצטרפה אליה עם 0:1 ביתי על ריאל ויאדוליד אחרי 0:0 במשחק הראשון. אתלטיק בילבאו ניצחה בקושי 0:1 את אלקויאנו ועלתה. גם מלאגה בשלב הבא אחרי 1:4 על דפורטיבו לה קורוניה.

מריו מנדז'וקיץ' שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
הוא לא קיבל מנוחה מסימאונה וגם כבש. מנדז'וקיץ'/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ל'הוספיטלט 2:2

אחרי ה-0:3 הקליל בחוץ, האלופה אירחה את הקבוצה מהליגה השלישית והובכה עם תוצאה מאוד מפתיעה. דייגו סימאונה נתן מנוחה למספר שחקני הרכב ועלה עם השוער השני, אבל מריו מנדז'וקיץ', אחד משני שחקני ההרכב היחידים שעלו ב-11 כבש את הראשון בדקה ה-19. הקרואטי קיבל כדור אחרי טעות בהגנה ומתוך הרחבה בעט בקלילות לרשת. רובן אלקרס רשם את רגע השיא שלו בקריירה והשווה בדקה ה-68. מריו מנדז'וקיץ' השלים צמד בדקה ה-74 והחזיר את היתרון למארחים, אבל אלקרס השלים צמד משלו (84) וסידר לקבוצתו תיקו הירואי מבחינתה, למרות שלא הספיק לה כדי לעלות שלב.

משחקים נוספים (המודגשת עלתה)

אלצ'ה - ריאל ויאדוליד 0:1
לאלצ'ה: אדריאן (6)

אתלטיק בילבאו - אלקויאנו 0:1
לבילבאו: בורחה ויגורה (38)

מלאגה - דפורטיבו לה קורוניה 1:4
למלאגה: רוקה סנטה קרוס (51 ו-68), רקיו (59), איגנסיו קמאצ'ו (90). לדפור: הלדר פוסטיגה (57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully