וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי: "אם קבוצה גדולה תרצה את ברק אלחץ לו את היד ואברך אותו"

הבעלים של קרית שמונה התייחס לעתידו של המאמן ("אני אוהב אותו ואעזור לו להצליח") והתייחס לחשיפת וואלה! ספורט: "שכר השחקנים שלנו הוא 11.7 מיליון שקל, אני מאמין בעבודה קשה"

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
יעזוב בקיץ? ברק בכר/אדריאן הרבשטיין

ברק בכר נחשב בשנים האחרונות לאחד מהמאמנים הבכירים בארץ בעקבות ההצלחה שלו בעירוני קרית שמונה. היום (חמישי) סיפק הבעלים של הקבוצה איזי שרצקי התבטאויות מעניינות לגבי עתיד המאמן בראיון לגלי צה"ל.

שרצקי אמר: "בשנים הראשונות שלי עם רן בן שמעון אמרתי לו שהוא יכול ללכת למכבי תל אביב. אם ירצו את ברק קבוצה גדולה אלחץ לו את היד, אני אגיד לו כל הכבוד ואברך אותו כי אני אוהב אותו ואני אעזור לו להצליח. אם בכר יגיד לי הוא מרוויח אצלי 450 אלף דולר נטו וקבוצה גדולה תגיד לו 600 אלף נטו אז אתן לו ללכת".

שרצקי דיבר גם על חשיפת וואלה! ספורט אתמול ואמר: "שכר השחקנים שלנו הוא 11 מיליון ו-700 אלף שקל שכר שחקנים כולל דירות ורכב. איזי לא קוסם כי אין קוסמים אני מאמין בעבודה קשה. המרחק בין השחקן הגבוה שלי לנמוך הוא בערך עשר או 12 אלף שקל בנטו כי אני לא מאמין בפערים גדולים".

על שיר צדק אמר שרצקי: "הוא יישאר עד סוף העונה בטוח ובסוף השנה גם אם הוא יילך זה יהיה בוועדה למעמד השחקן, נצטרך לשדרג אותו אבל הוא יישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully