וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ברצלונה מודה: "2014 הייתה שנה קשה"

ג'וזפ ברתומיאו סיכם שנה נטולת תארים וגדושה באכזבות: "עדיין צפויים לנו חודשים מלאי תקווה, בוטחים בלואיס אנריקה". רוברטו קרלוס: "ניימאר הוא פנומן"

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה, מימין עם ג'וזפ ברתומיאו נשיא ברצלונה. AP
לצדו. ברתומיאו ולואיס אנריקה/AP

נשיא ברצלונה ג'וזפ ברתומיאו הודה שהשנה החולפת הייתה שנה לא קלה למועדון, אך מביע אופטימיות בנוגע לעתיד. ברתומיאו נכנס לתפקיד בינואר 2014 במקום סנדרו רוסל, אחרי שהאחרון היה מעורב בשערוריית ניימאר והרכישה המפוקפקת שלו בקיץ 2013. בנוסף, ליאו מסי היה מעורב בתקרית מתוקשרת כשהואשם בהעלמת מס, הקבוצה סיימה את העונה ללא תארים ופיטורי טאטה מרטינו, ולכל זה נוספה הטרגדיה של טיטו וילאנובה ומותו של המאמן האהוב.

"2014 הייתה שנה מאוד מורכבת", הודה ברתומיאו, "אבל צפויים לנו חודשים מלאי תקווה בפתיחת 2015. אנחנו מלאי ביטחון בברצלונה 2015 תחת לואיס אנריקה". כמו כן הנשיא הצהיר ש"נמשיך לנסות להוריד את מפלס האלימות ביציעים, בתוך האצטדיון ומחוצה לו, אפס סובלנות".

עוד בברצלונה: חלוץ הקבוצה ניימאר זכה למחמאות גדולות מבן ארצו רוברטו קרלוס, שטוען כי "ניימאר הוא פנומן, הוא הסתגל לכדורגל האירופאי מהר מאוד, הוא סיפק כמה הופעות מרשימות במדי ברצלונה והנבחרת. העניין הוא שמסי ורונאלדו משתפרים מדי יום, ניימאר מנסה להדביק את הרמה שלהם, אבל בכל פעם שהוא מתקרב אליהם הם משתפרים עוד יותר. כך שמבחינתי, הוא השחקן השלישי בטיבו בעולם, כשהסדר הוא כריסטיאנו, מסי, ניימאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully