וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: כפר סבא ובני יהודה נפרדו ב-1:1, קרית גת הופתעה

מערכת וואלה! ספורט

19.12.2014 / 16:55

הירוקים עלו ליתרון משער של רן יצחק (19), המוליכה איזנה משער של גלבאן (55). השנייה בטבלה קרית גת איבדה נקודות ב-1:1 עם הכח עמידר רמת גן. מכבי יבנה - הפועל ירושלים 2:2

one

הסיבוב השני בליגה הלאומית נפתח היום (שישי) עם שבעה משחקים. המשחק המרכזי הפגיש את הפועל כפר סבא ובני יהודה לקרב צמרת של ממש. השתיים לא אכזבו, סיפקו משחק קצבי ורווי באירועים ונפרדו ב-1:1. השנייה בטבלה קרית גת איבדה נקודות כשאירחה את הכח עמידר רמת גן האחרונה, ונפרדה ממנה ב-1:1.

שחקן בני יהודה, פדרו גלבאן. מגד גוזני
גרם לבני יהודה לחייך. גלבאן/מגד גוזני

בני לוד מחזיקת גביע הטוטו התארחה אצל נצרת עילית ונפרדה ממנה ב-0:0. ניסן יחזקאל ערך את הופעת הבכורה שלו כמאמן אחי נצרת במשחק חוץ מול רמת השרון בו הקבוצות נפרדו ב-1:1. מכבי יבנה נפרדה מהפועל ירושלים עם 2:2, המפגש בין מכבי הרצליה לעירוני טבריה הסתיים ב-0:0, הפועל רמת גן אירחה בית"ר תל אביב/רמלה וניצחה אותה 0:1.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
רן יצחק שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
סיבוב יפה ושער יתרון זמני. רן יצחק/מגד גוזני

הפועל כפר סבא - בני יהודה 1:1

אחרי שנחלצה בעור שיניה מהפסד במחזור הקודם מול נצרת עילית והפסידה בגמר גביע הטוטו לבני לוד, בני יהודה המוליכה והקבוצה החזקה בליגה ניסתה לחזור למסלול הניצחונות, אך החמצות רבות של שחקניה ויכולת טובה של אוהד כהן מנעו ממנה לקחת שלוש נקודות. כפר סבא, שנחלה הפסד ביתי מפתיע מאוד מול בית"ר תל אביב רמלה במחזור הקודם, הצליחה לחלץ נקודה מול המוליכה.

בני יהודה שלטה בדקות הפתיחה ואמיר עגייב סחט הדיפה מאוהד כהן. המארחת השתחררה ובנש בחן את איינוגבה בדקה ה-9, השוער הניגרי הדף מצוין לקרן. הזהובים המשיכו ללחוץ, איימו מרחוק על שערה של כפר סבא אבל מצאו את אוהד כהן מוכן. בניגוד למהלך המשחק היו אלה הירוקים שעלו ליתרון, כשרן יצחק קיבל כדור מנוסבאום על סף הרחבה, הסתובב ובעט יפה פנימה, וכפר סבא חגגה 0:1. בדקה ה-35 נפסל שער של עוז ראלי בגלל נבדל, ובני יהודה המאכזבת המשיכה לחפש את הרשת של כהן. על סף המחצית גל צרויה יכול היה להשוות לזהובים, אבל נגח מחמישה מטרים למשקוף.

בני יהודה פתחה מצוין את המחצית השנייה ובדקה ה-55 נגח םפדרו גלבאן את השוויון וקבע 1:1 אחרי שתרגם הגבהה של עגייב לשער. בני יהודה המשיכה ללחוץ וגיל יצחק היה קרוב לכבוש לזהובים אבל בנש הציל מהקו לכפר סבא. ככל שנקפו הדקות הקצב המהיר הואט. האורחים המשיכו ללחוץ ולחפש מהפך בתוצאה, אך החמצה של עגייב בתוספת הזמן, כשבעט שטוח מחמישה מטרים החוצה, לא אפשרה לזהובים לאסוף שלוש נקודות והמשחק הסתיים בשוויון 1:1.

עירוני קרית גת - הכח עמידר רמת גן 1:1

קרב הקצוות בדרום הסתיים בהפתעה. העולה החדשה נחלה הפסד מאוד מפתיע בביתה במחזור הקודם מול הפועל ירושלים ונראה שהיא במומנטום שלילי נוכח התיקו עם סוגרת הטבלה. האורחים פתחו מצוין, וכבר בדקה ה-4 עלו ליתרון 0:1 כשגיא משפתי דייק מהנקודה הלבנה. קרית גת חיפשה את השוויון אך הכח עמידר הצליחה לרדת למחצית ביתרון. פתיחת המחצית השנייה הייתה של קרית גת, שכבר בדקה ה-46 השוותה ל-1:1 משער של עדן מור. הסגולים עצרו רצף של שלושה הפסדים.

שחקן מכבי קרית גת רן בן שמעון חוגג. ניב אהרונסון
לא התוצאה לה קיוו. שחקני קרית גת/ניב אהרונסון

הפועל נצרת עילית - בני לוד 0:0

נצרת עילית היתה קרובה לסנסציה במחזור הקודם, אבל שער של גיל יצחק עמוק בתוספת הזמן מנע ממנה ניצחון גדול על בני יהודה המוליכה. הצפוניים פתחו סיבוב עם עוד משחקי ביתי מול קבוצת צמרת, אבל שתי הקבוצות לא מצאו את הרשת וחילקו ביניהן את הנקודות.

הפועל ניר רמת השרון - מכבי אחי נצרת 1:1

שתי קבוצות במומנטום שלילי נפגשו באצטדיון גרונדמן, וחילקו ביניהן את הנקודות. ניסן יחזקאל, המאמן שהעלה את הפועל פתח תקוה בעונה החולפת, ערך את הבכורה שלו כמאמן האורחים ולפחות הצליח להוציא אותם מרצף של שני הפסדי ליגה שהרחיקו אותם מאוד מהצמרת. למרות כמה שחקנים מנוסים מאוד כמו יוסי שיבחון, מיכאל זנדברג ואבי סטרול, רמת השרון מאכזבת מאוד בינתיים והגיעה למשחק הזה אחרי שני הפסדים של 1:0. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, היה זה עידו אקסברד שהעלה את אחי נצרת ל-0:1 בדקה ה-61. רמת השרון לא נשברה, חיפשה את השוויון ומצאה אותו בדקה ה-83, משער של יוסי שבחון הוותיק.

מכבי יבנה - הפועל ירושלים 2:2

במחזור הפתיחה פיגרו הירושלמים 3:0 בטדי מול מכבי יבנה, אבל ביצעו קאמבק מרשים וסיימו ב-3:3. הסיפור חזר על עצמו באופן די דומה, רק עם שני שערים, וכך נמנע מיבנה ניצחון ליגה ראשון על הפועל ירושלים מאז 1992. ניבאלדו כבש אחרי 90 שניות בעזרת כדור קרן של דוד רביבו, שבדקה ה-11 בישל עבר ימינה ובישל מנקודת הקרן לגאטן וארן. אלא שהאורחת הגיבה בדקה ה-30 עם שער של אופיר עמרם מ-16 מטרים, ובחלוף שבע דקות היה זה דייגו קאצ'ובה שחטף כדור והפתיע מ-25 מטרים כדי להשוות. ירושלים הייתה טובה יותר לאחר ההפסקה, אך לא הצליחה להשלים מהפך ונותרה מתוסכלת כאשר גיא סאלם מנע שער בטוח מרוסלן ברסקי בדקה ה-94.

הפועל רמת גן - בית"ר תל אביב/רמלה 0:1

האורדונים לקחו שלוש נקודות חשובות שהרחיקו אותם מהתחתית, וניצלו את הרחקתו של איתי עוזרי בכרטיס אדום בדקה ה-19 כדי לממש את יתרונם המספרי במגרש. אחרי מחצית ראשונה מאופסת היה זה אלמוג בוזגלו שחתך משמאל ובעט נהדר למשקוף פנימה בדקה ה-71 כדי להעניק לרמת גן 0:1 חשוב שקידם אותה במעלה הטבלה. המנצחת היחידה של משחקי שישי.

משחק נוסף:

מכבי הרצליה - עירוני טבריה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully