וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד הפסידה 2:1 לוורדר ברמן, וולפסבורג-קלן 1:2

דאבי זלקה ופין בארטלס כבשו לזכות הירוקים וקבעו שסגנית האלופה סוגרת את הסיבוב הראשון של העונה מתחת לקו האדום. מאטס הומלס רק צימק. שאלקה והמבורג נפרדו ב-0:0, וולפסבורג צימקה את הפער מבאיירן

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן. רויטרס
עכשיו אפשר לנוח. אריאן רובן/רויטרס

באיירן מינכן יצאה אמש (שישי) לפגרת החורף עם ניצחון דרמטי 1:2 שאפשר לה לפתוח פער של 14 נקודות בפסגה ולקבוע עוד שני שיאי ליגה היסטוריים. בשבת, המשיכה דורטמונד בעונה האיומה שלה כשהפסידה 2:1 לוורדר ברמן. שאלקה והמבורג נפרדו ב-0:0. לברקוזן ואיינטרכט פרנקפורט נפרדו ב-1:1. וולפסבורג המצוינת חזרה מפיגור ל-1:2 מול קלן, שטוטגרט ופאדרבורן נפרדו ב-0:0 ואוגסבורג ניצחה 1:2 את בורוסיה מנשנגלדבאך.

בסטיאן שווינשטייגר שחקן באיירן מינכן חוגג עם קלאודיו פיסארו. Simon Hofmann, GettyImages
השיאים ממשיכים להישבר. בסטיאן שווינשטייגר/GettyImages, Simon Hofmann

מיינץ - באיירן מינכן 2:1

למרות מכת פציעות נדירה (חיסרון של תשעה שחקנים משמעותיים) ולמרות שנקלעה לפיגור, אלופת גרמניה הבלתי מנוצחת יצאה לפגרת החורף עם ניצחון שמיני רצוף ועוד שני שיאים חדשים, בזכות שער דרמטי של אריאן רובן בדקה ה-90. מיינץ הנלהבת עשתה הרבה צרות לבאיירן מינכן ואף עלתה ליתרון בדקה ה-21 משער בכורה העונה של אלקין סוטו הקולומביאני, שגלש בצד שמאל וניתב את הכדור בין רגליו של מנואל נוייר. אלא ששלוש דקות לאחר מכן הגיע השוויון עם כדור חופשי אומנותי תוצרת בסטיאן שווינשטייגר, שסובב מ-19 מטרים לקורה ופנימה את הראשון שלו לעונה זו. נוייר מנע ממיינץ יתרון נוסף בתחילת המחצית השנייה וחתם סיבוב בו ספג רק ארבעה שערים (שיא בונדסליגה חדש), כשברגע האחרון פרנק ריברי בישל לרובן את העשירי שלו העונה בליגה ושניהם שלחו את פפ גווארדיולה לחגוג. באיירן שברה את השיא שלה מ-2005/06 (44 נקודות) ויצאה לפגרת החורף עם 45 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דאבי זלקה שחקן ורדר ברמן חוגג (מספר 27). רויטרס
זלקה וחבריו חוגגים מול דורטמונד/רויטרס

ורדר ברמן - בורוסיה דורטמונד 1:2

אז זהו, הקבוצה של יורגן קלופ היא אכן אחת מהקבוצות שנמצאות בסכנת הירידה הגדולה ביותר. בורוסיה דורטמונד רשמה הפסד נוסף, עשירי מתוך 17 משחקים, עם 2:1 מביך מול ורדר ברמן, שהייתה האחרונה ערב פתיחת המחזור. עכשיו, BVB סוגרת את הסיבוב עם 15 נקודות בלבד והיא במקום ה-17 והלפני אחרון בליגה, כשפרייבורג האחרונה עם 14 נקודות, אחת פחות ממנה וגם חסר לה משחק.

דאבי זלקה, מלך שערי אליפות אירופה לנוער בקיץ, כבש את השער הראשון כבר בדקה השלישית. זלקה קיבל כדור בתוך הרחבה ובעט מאגף שמאל לפינה הרחוקה את ה-0:1. השני הגיע בדקה ה-63 כשזלקה פרץ מאגף ימין ויישר למרכז, שם המתין פין בארטלס, שבעט בנגיעה אחת פנימה את ה-0:2. דורטמונד צימקה בדקה ה-69 כשמאטס הומלס הגיע ראשון לקרן של אילקאי גונדואן ונגח פנימה את ה-1:2. למרות זאת, BVB לא הצליחה למצוא את השוויון וספגה הפסד נוסף.

קווין דה בראונה שחקן וולפסבורג (שמאל) מול קווין וימר שחקן קלן. GettyImages
דה ברוין וחבריו יצאו לפגרת החורף עם חיוך/GettyImages

וולפסבורג - קלן 1:2

אחרי שתי תוצאות תיקו ברציפות, הצליחו הזאבים לחזור לנצח. וולפסבורג ניצחה 1:2 את קלן, בזכות שער מאוחר של נאלדו. הקבוצה של דיטר הקינג שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-34 והיא מרוחקת 11 נקודות מבאיירן מינכן המוליכה. קלן נותרה במקום ה-11 עם 19 נקודות.

דווקא קלן כבשה ראשונה כבר בדקה ה-11 לאחר הגבהה יפה של דניאל הלפאר, שמצאה את דומיניק מארו שכבש וקבע 0:1 מפתיע מאוד. וולפסבורג הצליחה למצוא את השוויון בדקה ה-16 כשהגבהה מעולה של סבסטיאן יונג מצאה את באס דוסט, שנגח פנימה את ה-1:1. סגנית המוליכה המתינה עד הדקה ה-78 ואז הצליחה למצוא את שער הניצחון. קרן מוצלחת של קווין דה ברוין המצוין מצאה את נאלדו, שנגח מ-12 מטר לפינה את ה-1:2. שער ליגה חמישי של הבלם הברזילאי העונה.

שאלקה - המבורג 0:0

הרויאל בלוז קיבלו בשורות טובות מאוד לפני שריקת הפתיחה עם ההודעה על הארכת חוזהו של קלאס יאן הונטלאר, אבל לא ממש חגגו בסיום. שאלקה סיימה ב-0:0 מאכזב מאוד בבית מול המבורג החלשה וסגרה את הסיבוב הראשון במקום החמישי בלבד עם 27 נקודות. המבורג, מנגד, יכולה להיות מרוצה והיא במקום ה-14 עם 17 נקודות.

משחקים נוספים:
אוגסבורג - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:2
לאוגסבורג: מרכוס פוילנר (20), ראול בובאדיז'ה (51), למנשנגלדבאך: מקס קרוזה (פנדל, 3)

לברקוזן - איינטרכט פרנקפורט 1:1
ללברקוזן: קארים בלארבי (83), לפרנקפורט: אלכס מאייר (פנדל, 36)

שטוטגרט - פאדרבורן 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully