וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוביידה חטאב: "עוברים עליי ימים קשים מאוד. רוצה להתרכז באימונים"

18.12.2014 / 15:48

בלם הפועל תל אביב שחשוד בגרימת מוות ברשלנות, הפקרה ושיבוש הליכי חקירה, מספר: "הקושי שלי הוא כלום לעומת הכאב של משפחתו של נאיף אשכר. לא פשוט עבורי להתאושש מטראומה שכזו. רוצה לחזור לחיים הספורטיביים"

one

פרשת עוביידה חטאב ממשיכה להעסיק את הפועל תל אביב. הבלם בן ה-22 ששוחרר מוקדם יותר השבוע למעצר בית עד לחידוש הדיון בעניינו מתאמן עם הקבוצה על אף שהוא חשוד בגרימת מוות ברשלנות, הפקרה ושיבוש הליכי חקירה. חטאב שהתקבל בחמימות על ידי השחקנים ועובדי המועדון התייחס היום לחשדות החמורים שעולים כנגדו.

עוביידה חטאב, שחקן הפועל תל אביב, מובא להארכת מעצר. אדריאן הרבשטיין
מקווה לחזור במהרה לשגרה. חטאב/אדריאן הרבשטיין

"עוברים עליי ימים קשים מאוד, אבל הקושי שלי הוא כלום לעומת הכאב של משפחתו של נאיף אשכר זכרונו לברכה, עליו אני חושב כל הזמן", מספר חטאב. "יש בין המשפחות שלנו היכרות וידידות רבת שנים ומשפחתי הייתה בביקור ניחומים ארוך עם הרבה דמעות בבית המנוח וגם אני אגיע לנחם את המשפחה בקרוב".

על מה שעובר עליו בשבועות האחרונים אומר חטאב: "זה לא פשוט להתאושש מטראומה כזו. כל מה שאני רוצה כעת זה להתרכז באימונים ולחזור לחיים הספורטיביים. אני אתן למשטרה ולמערכת המשפט לעשות את עבודתן נאמנה תוך כדי סיוע ושיתוף פעולה מלא מצידי. אני מודה לכל האנשים בהפועל תל אביב שמחזקים אותי בשעות הכי קשות של החיים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully