וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן אברמוביץ' הפסיד 450 מיליון דולר ביומיים

הבעלים של צ'לסי סובל כמו אוליגרכים נוספים מהמשבר הכלכלי ברוסיה ומתחילת השנה איבד מהונו 1.6 מיליארד דולר. אחד הבעלים של ארסנל, אלישר אוסמנוב, המפסיד הגדול, כאשר הונו נמחק בשליש ב-2014

רומן אברמוביץ' הבעלים של צ'לסי. רויטרס
בימים אלו יהיה קשה לראות אותו מחייך. רומן אברמוביץ'/רויטרס

כיצד המשבר הכלכלי ברוסיה משפיע על בעלי העסקים שמחזיקים בקבוצות כדורגל? מתברר כי הבעלים של צ'לסי וארסנל ספגו מכה קשה מההתפתחויות האחרונות כאשר על פי הדיווחים רומן אברמוביץ' סבל מהפסד של 449.5 מיליון דולר תוך יומיים בלבד. מדובר בהפסדים בגובה של 1.6 מיליארד דולר לאורך כל 2014, אבל מצד שני אין כל כך סיבה לדאוג לאברמוביץ' שהונו מוערך כעת ב-12.8 מיליארד דולר.

אבל מי שבעיקר סובל מהמשבר הכלכלי הנוכחי הוא אחד הבעלים של ארסנל, אלישר אוסמנוב האוזבקי שמחזיק באחוזים אצל התותחנים. אוסמנוב נחשב למפסיד הגדול ונמצא במקום הראשון מבין האוליגרכים. אוסמנוב איבד 809 מיליון דולר ביומיים האחרונים, ולאורך כל השנה נרשם לו הפסד של 6.8 מיליארד דולר. כעת מתברר שהונו מוערך ב-13.4 מיליארד דולר.

ובינתיים פטר צ'ך דיבר עם מצבה של צ'לסי במאבקים שמחכים לה, ואמר: "לקבוצה הזו יש את הפוטנציאל והאיכות להפוך לאחת הקבוצות הטובות ביותר בהיסטוריה של צ'לסי וזה יוכח באמצעות זכייה בתארים. אני עדיין ממשיךלהגיד שאפשר יהיה לשפוט את הקבוצות בסוף השנה כשנראה מה הקבוצה השיגה. כרגע אנחנו עושים עבודה טובה, אבל אין לנו עדיין שום תואר בידיים. צריך לראות עם מה נהיה בסוף השנה. אנחנו רוצים לנצח כמה שיותר משחקים ולהניף כמה שיותר תארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully