וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצביעים ברגליים: 611 אלף צופים במגרשים בסיבוב הראשון

מנהלת הליגה הציגה נתונים שמראים עלייה של 23 אחוז בכמות הצופים בסיבוב הראשון לעומת השנה שעברה. יו"ר המנהלת, יורם באומן: "הפחתת מחירי הכרטיסים תרמה להנגשת המשחקים"

אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בעיקר אצטדיון סמי עופר עשה את העבודה. אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

מנהלת הליגה פרסמה היום (חמישי) את הנתונים המסכמים מבחינת כמות הקהל במשחקי ליגת העל לאורך הסיבוב הראשון. מהנתונים עולה כי 611,498 צופים הטריחו את עצמם למגרשים. לשם ההשוואה, בסיבוב הראשון של העונה שעברה הגיעו 495,865 אלף צופים בלבד כאשר מדובר בעלייה של 23 אחוז.

במהלך הסיבוב הראשון נרשמה כמות שיא של קהל כאשר מדובר במחזור ה-13 שאליו הגיעו 76,209 אוהדים. אגב, בכל העונה שעברה הגיעו 1,181,792 צופים, כולל בשלב הפלייאוף. יורם באומן, יושב ראש מנהלת הליגה: "פעם נוספת קיבלנו הוכחה כי הקהל הישראלי מצביע ברגליים. המתקנים החדשים בערים עכו, פתח תקוה ונתניה יחד עם חנוכת המגרש בסמי עופר המצטרף לשדרוגים שנעשו בטדי ובבלומפילד במאמץ משותף של משרד הספורט, הטוטו, רשויות מקומיות וההתאחדות לכדורגל יצרו תנאים של חווית צפייה הדומה לזאת הקיימת באירופה. אי אפשר להתעלם מכך שבעלי המועדונים סייעו מאז תחילת העונה בכך שהפחיתו את מחירי הכרטיסים ובחלק מהמקומות אף איפשרו כניסה במחיר סמלי או בחינם ובכך סייעו להנגיש את משחקי הכדורגל לכלל הצופים בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully