וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציות באליפות ישראל בג'ודו: מוקי, פולק וארשנסקי הודחו

18.12.2014 / 10:40

מוקי, המדורג שלישי בעולם שהחליט להתחרות במשקל של עד 81 ק"ג בתחרות הנועלת של השנה, ספג ארבעה עונשים נגד יבגני לוטקין האלמוני שעלה על חשבונו לשלב הבא. גם פולק וארשנסקי הפסידו במפתיע

הג'ודוקא שגיא מוקי עם אורן סמדג'ה. איגוד הג'ודו, מערכת וואלה! NEWS
הפסד מפתיע. שגיא מוקי עם מאמנו אורן סמדג'ה/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הג'ודו

אליפות ישראל בג'ודו אמנם תגיע לשלבים המכריעים שלה רק ב-18:00 בערב עם קרבות הגמר, אבל שלוש הפתעות מרעישות נרשמו הבוקר (חמישי) בשלב המוקדמות. אחד הספורטאים הבכירים בתחרות, שגיא מוקי, הפסיד והודח אחרי שספג ארבעה עונשים. מוקי, שמדורג שלישי בעולם בקטגוריית המשקל עד 73 ק"ג, הפסיד ליבגני לוטקין בקטגוריית משקל עד 81 ק"ג כבר בסיבוב הראשון. לוטקין, אגב, כלל אינו חבר בסגל נבחרת ישראל. כמה דקות לאחר ההפסד, נעצרו כל הקרבות במשך כעשר דקות וכל השופטים כונסו לדיון בעקבות טענות שנשמעו על ידי מאמנו של מוקי, אורן סמדג'ה, המשמש גם כמאמן נבחרת ישראל.

אבל זה לא הסוף. גולן פולק שבדרך כלל מתחרה ב-66 ק"ג, אבל הפעם החליט לעלות ל-73 ק"ג, הפסיד בסיבוב השני. פולק שרק לפני שבועיים זכה במדליית כסף יוקרתית בגרנד פרי טוקיו, נכנע לקדט נדב בכר שהכניע אותו באיפון. ואם זה לא מספיק, גם טומי ארשנסקי (66 ק"ג), שסיים חמישי באליפות העולם, הפסיד בשלבים המוקדמים. ארשנסקי הגיע לסיבוב השלישי למפגש מול העולה האוקראיני החדש, דמיטרי רסקין, וספג יורו ו-ווזארי בדרך להפסד.

הקרבות על מדליות הארד יתקיימו ב-15:30 וקרבות הגמר כאמור ייפתחו ב-18:00.

  • עוד באותו נושא:
  • שגיא מוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully