וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחל די מריה גבר על מסי בתואר שחקן השנה בארגנטינה

לראשונה מאז 2006 הפרעוש הפסיד בתואר המקומי למי שזכה בליגת האלופות והגיע לגמר עם הנבחרת. את ההכרעה בעניין קיבלו העיתונאים בארגנטינה. שחקן הליגה המצטיין הוא חלוץ ולס סארספילד, לוקאס פראטו

חלוץ מנצ'סטר יונייטד אנחל די מריה חוגג שער. רויטרס
אתם מסכימים עם הבחירה? אנחל די מריה/רויטרס

ליאונל מסי כבר זכה בלא מעט תארים אישיים, אבל ביממה האחרונה הוא התבשר שמי שהוכתר כשחקן השנה בארגנטינה הוא דווקא אנחל די מריה, קשרה של מנצ'סטר יונייטד, שגבר על הפרעוש כמו גם על סרחיו אגוארו בתואר המקומי. די מריה, שעבר הקיץ מריאל מדריד תמורת 60 מיליון ליש"ט, קיבל את התואר בשל הופעותיו במדי ריאל מדריד וכמובן נבחרת ארגנטינה שהגיעה לגמר המונדיאל.

זו הפעם הראשונה שמסי לא זוכה בתואר מאז 2006, וזאת למרות שהוא הבקיע 56 שערים עבור ברצלונה ונבחרת ארגנטינה והוכתר כמצטיין המונדיאל. אם עורכים השוואה בין השניים, מסי הוסיף גם 21 בישולים ב-65 משחקים שבהם נטל חלק. לעומתו, די מריה היה שותף ב-42 משחקים, הבקיע שבעה שערים ובישל 25. אלא שמה שכנראה הכריע בהתמודדות בין השתיים היה העובדה שדי מריה היה חלק מהזכייה החלומית של ריאל מדריד בליגת האלופות במאי האחרון, זאת לפני ההופעה שלו במונדיאל.

חשוב להדגיש שמי שמכריעים בעניין השחקן המצטיין בארגנטינה הם העיתונאים המקומיים כאשר די מריה זכה לקבל את הפרס ביום שלישי. לתואר שחקן הליגה המצטיין של ארגנטינה נבחר חלוצה של ולס סארספילד, לוקאס פראטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully