וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "יש לי תקווה בעקבות היכולת", כיוואן: "לא נרד ליגה"

18.12.2014 / 8:30

אופטימיות בהפועל חיפה אחרי ההפסד המינימלי למכבי תל אביב, המאמן: "הקבוצה מאוזנת יותר". מעמדו של עטר ממשיך להיות מעורער. קוראץ' השם הבולט מבחינת חיזוק: "הוא יכול לשנות לנו את העונה"

one

בהפועל חיפה יצאו מעודדים מהמשחק מול מכבי תל אביב למרות ההדחה מגביע הטוטו. בקבוצה היו מרוצים מאוד מהעמידה של השחקנים מול האלופה ומכך שלא נפלו מהצהובים לאורך דקות ארוכות. לאור המשחק ייתכן שאור אוסטווינד יקבל דקות, אך נראה שהמאמן ראובן עטר בכל זאת יחזיר את קובי דג'אני וחיים מגרלשווילי לעניינים כשאוסטווינד עשוי להשתלב במקומו של סטיבן כהן שלא שיחק. גם מהראן לאלה בתמונת ההרכב לקראת הפועל עכו וזכה למחמאות על החדות שהכניס להתקפה בדקות בהן שיחק.

"שיחקנו טוב וזה לא מובן מאליו מול מכבי תל אביב", אמר ראובן עטר, "אם נשחק באותה נחישות ובאותו סדר ולחץ של שני המשחקים האחרונים, זה יבוא לידי ביטוי בליגה ונכבוש גם שערים". עטר התייחס לחוסר המחץ המשווע בחוד ואמר: "צריך להיות אמיתיים, אנחנו משחקים טוב רק בשני המשחקים האחרונים. קרה משהו, אני כל הזמן משנה, ועכשיו הקבוצה מאוזנת יותר ומצאנו את השיטה והדרך שמתאימה לשחקנים הקיימים. אם אנחנו מגיעים למצבים זה כבר סימן טוב, ואני מאמין שתהיה המשכיות ליכולת. אני לא הולך מבסוט מהמחמאות אבל יש לי תקווה בעקבות היכולת. כשאתה מגיע למצבים בסוף זה ייכנס".

מאמן הפועל חיפה ראובן עטר. קובי אליהו
"יש לי תקווה בעקבות היכולת". עטר/קובי אליהו

גם בקרב השחקנים קיימת אופטימיות שיהיה אפשר לנצח את עכו ולעשות קאמבק בליגה. "אם נביא את היכולת הזו למשחק מול עכו נעשה תוצאה טובה, ותוצאה טובה זה רק נצחון", אמר הישאם כיוואן, "לאור המצב ירד הבטחון, אבל אני אופטימי בגלל שהצגנו יכולת טובה. מכבי תל אביב לא הגיעה ליותר מדי הזדמנויות והבקיעה גול סתמי, שחבל שקיבלנו. אני מבטיח שהפועל חיפה לא תרד ליגה".

למרות האופטימיות, מעמדו של עטר ממשיך להיות מעורער כשהפסד בעכו עשוי להביא לפיטוריו. בחיפה מודעים לכך שהקבוצה חייבת חיזוק בעמדת החלוץ, והשם הבולט מבחינת אנשי המועדון הוא של ז'רקו קוראץ', שחקן הקבוצה בעונה שעברה. מעמדו של קוראץ' בבית"ר ירושלים עדיין לא ברור לקראת חלון ההעברות בינואר. לפי גורמים בבית"ר ההחלטה לגבי קוראץ' צפויה להתקבל לאחר המשחק מול הפועל באר שבע ביום שני, ואם השחקן ישוחרר בחיפה ינסו מידית להחזירו לקבוצה. "ז'רקו יכול להיות זה שישנה עבורנו את העונה", אמר גורם בחיפה, "הוא עם חמישה שערים בבית"ר ואומרים שזו עונה לא טובה שלו, אז תבינו שהוא בדיוק מה שחסר לנו". אם קוראץ' לא יגיע, בחיפה יחפשו חלוץ זר אחר שיצטרף לקבוצה. בחיפה מעוניינים לחזק את הקבוצה בקשר זר נוסף וכן בקשר ישראלי נוסף.

עוד באותו נושא

הפועל חיפה הפסידה 1:0 למכבי תל אביב בחצי גמר הטוטו

לכתבה המלאה
הישאם כיוואן שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
חושב רק על ניצחון מול עכו. כיוואן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully