וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו אייסטרן: "כמו ששיחקנו היום, כנראה שלא נזכה בכלום"

מאמן מכבי תל אביב לא הסתיר את האכזבה מהיכולת של הקבוצה שלו: "לא היינו חכמים מספיק במרכז השדה". ברק יצחקי: "מי שלא חזק בראש לא היה יכול לשרוד פציעה כזו". עטר: "אולי אחדש את כרטיס השחקן שלי"

one

מכבי תל אביב יכולה לסמן וי על אחת המטרות שסימנה לעצמה בתחילת העונה, והעפילה הערב (רביעי) לגמר גביע הטוטו אחרי 0:1 על הפועל חיפה ותפגוש את מכבי חיפה. הצהובים גילו יכולת חלשה מאוד, אבל שער בדקה ה-12 של טל בן חיים עשה עבורה את העבודה. בשאר הדקות חיפה דווקא הייתה יותר מסוכנת, ובעיטות של טוסיין רוקטס (30) ומהראן לאלה (86) נעצרו במשקוף של ברק לוי.

מכבי תל אביב העפילה לגמר גביע הטוטו

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. קובי אליהו
לא נראו טוב הערב. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/קובי אליהו

פאקו אייסטרן לא אהב את היכולת שהציגו שחקניו, והודה: "כמו ששיחקנו היום, כנראה שלא נזכה בכלום. היה לנו הרבה מזל, שיחקנו לא טוב. זה לא רק בגלל ערן זהבי. הם העמידו אותנו בלחץ. לא היינו חכמים מספיק במרכז השדה, איבדנו המון כדורים וביכולת כזו קשה לשחק". על ברק יצחקי שחזר אחרי היעדרות בת עשרה חודשים אמר המאמן: "הוא עוד שחקן וככל שיהיו לנו יותר שחקנים כך נוכל לרוץ טוב יותר במשך העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן. קובי אליהו
מאוכזב. פאקו אייסטרן/קובי אליהו
ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב מול לירן סרדל שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
סוף סוף על המגרש. ברק יצחקי/קובי אליהו

ברק יצחקי, שחזר לשחק אחרי עשרה חודשים ושותף לשלוש דקות, שיתף לגבי ההרגשה שלו, ואמר: "אני בסדר גמור. עברנו ואני והצוות המקצועי תקופה לא קלה. אני מודה לכל הצוות במכבי תל אביב שעבד איתי כל הזמן וסייע לי לחזור. לאורך כך התקופה לרגע לא הרגשתי לבד, גם מהקהל של מכבי תל אביב וגם מקהלים אחרים. ללא התמיכה של מכבי תל אביב זה היה הרבה יותר קשה. מי שלא חזק בראש, לא ישרוד פציעה כזו. הרבה מסתכלים על הצד הפיזי, אבל גם הצד המנטלי חשוב. עברתי את זה פעם אחת ואני אעבור את זה גם בפעם הזאת". על השאיפות עם קבוצתו הוסיף החלוץ: "אנחנו רוצים להשיג כמה שיותר תארים. עשינו צעד לעבר התואר הראשון וזה סימן טוב".

מאמן הפועל חיפה ראובן עטר. קובי אליהו
ממשיכים לדעוך. עטר/קובי אליהו

שחקני מכבי תל אביב חוגגים בדרך לגמר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully