וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ' מעודד: "אם ראיוס ימשיך ככה, יהיה טוב לכולם"

מאמן מכבי חיפה שיבח את משחקו של הקשר, שסופסל במשחקים האחרונים וכבש ב-1:3 על אשדוד: "הוא הראה את היכולות שלו, כולם היו בפוקוס". קלינגר: "מצער שלא היינו נחושים"

one

מכבי חיפה המשיכה במגמת ההשתפרות שלה, ועשתה הערב (רביעי) צעד נוסף אולי בדרך לזכייה בתואר הראשון של העונה - גביע הטוטו. שלושה ימים לאחר ה-0:4 המוחץ על הפועל חיפה בדרבי, הירוקים דילגו בדרך ל-1:3 על מ.ס אשדוד. רובן ראיוס, שסופסל על ידי המאמן אלכסנדר סטנוייביץ', קיבל הזדמנות נדירה בהרכב וענה בשער כבר בדקה הרביעית. חן עזרא הכפיל אחרי עשר דקות, אלון תורג'מן נעץ את השלישי בדקה ה-59 ומוראד אבו ענזה עוד הספיק לצמק ל-3:1 בדקה ה-90, אך חיפה לא עמדה בסכנה אמיתית וסיימה עם כרטיס לגמר.

מאמן מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ' היה מרוצה בסיום: "שיחקנו טוב, יצרנו הרבה מצבים, השחקנים בפוקוס ואני שמח שהם עשו הכול את הדברים כמו שצריך כדי לנצח. כל משחק הוא מבחן בכדורגל, היום היו שחקנים שבדרך כלל משחקים פחות, ואנחנו המשכנו לנצח. לא משנה מי תהיה היריבה בגמר, זה טוב לנו, והכי חשוב שאנחנו בגמר".

על היכולת של רובן ראיוס, שעשוי להיות משוחרר מהקבוצה, אמר המאמן: "ראיוס שחקן טוב והוא הראה את היכולות שלו היום. אם הוא ימשיך ככה יהיה טוב לכולם. נראה מה יהיה בעתיד. זה היה משחק חשוב מאוד עבורנו, אנחנו בגמר וזאת הצלחה גדולה".

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
איתות מראיוס. סטנוייביץ'/ברני ארדוב

מאמן אשדוד ניר קלינגר אמר בסיום: "אני מאוכזב, רצינו לנצח, אבל הפתיחה של המשחק הייתה לרעתנו. אני חושב שה-2:0 המהיר הוציא את העוקץ מהטירוף וההתלהבות שהיו בחדר ההלבשה. מבחינתי לא היה משחק גמור, אבל מצער אותי שלא היינו נחושים מספיק לחזור למשחק. הייתה חוויה, נמשיך לליגה. קשה לייצר מוטיבציה ואמונה בפיגור, למרות שאני תמיד מאמין. מכבי חיפה תפסה אותנו בחצי ראשון פחות טוב, שיחקה עם שחקנים טריים וזה ניכר. יכולנו לעשות יותר, אני מרגיש לא טוב עם זה, אבל הגענו לחצי הגמר, הרבה קבוצות היו רוצות להיות במקומנו. כל הכבוד למכבי חיפה, אנחנו ממשיכים הלאה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
מאוכזב. קלינגר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully