וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויל גרייבס, שנחשד בהחזקת סמים, חתם במכבי חיפה

17.12.2014 / 19:55

הגארד-פורוורד האמריקאי (26, 1.98), שמככב בליגה האיסלנדית, יהיה הזר הראשון שיחזק את הסגל של הירוקים. בשנה שעברה הוגשה נגדו תלונה על החזקת מריחואנה. גרייבס: "למדתי מטעויות. לא אסתכן שוב"

וויל גרייבס, מכללת צפון קרוליינה. AP
עוד שחקן בעייתי בדרך. גרייבס/AP

מכבי חיפה צירפה הערב (רביעי) מחליף ראשון לזרים ששוחררו בעקבות פרשת הסמים, כשהיום החתימה הקבוצה את הגארד-פורוורד האמריקאי וויליאם גרייבס. בקבוצה עושים מאמצים על מנת לצרף את מורן רוט כרכז, לאחר שבשבוע שעבר כבר ירדו מהשחקן של עירוני נס ציונה, והזר השני שיחזק את הקבוצה צפוי להיות בעמדות הפנים, במקומו של ג'ף אלן. רוט אמור להגיע לירוקים על חשבונו של דמונטז סטיט.

הדבר המפתיע בהחתמתו של גרייבס, שכמו אלן וסטיט גם הוא נחשד בשימוש בסמים. כנגד השחקן הוגשה בשנה שעברה תלונה על החזקת מריחאונה, בביתו של מאמנו בצפון קרוליינה רוי ויליאמס, שהשכיר לו את הדירה. בחיפוש שנעשה בבית נמצא מריחואנה, שתלי מריחואנה ושלושה עציצים של מריחאונה. הוא שוחרר מצפון קרוליינה ב-2010 בשל עבירות על כללי הקבוצה.

הבעלים של מכבי חיפה, ג'ף רוזן, אמר בנוגע לדברים: "היינו מודעים לרקע של וויל כשהוא חתם. וויל התחייב בפנינו שהוא עשה את השינויים הדרושים בחיים שלו. אנחנו מאמינים בהזדמנויות שניות".

וויל גרייבס הוסיף: "למדתי מהטעויות הקודמות שלי ולקחתי אחריות מלאה על הפעולות שלי, מה שהפך אותי לאדם טוב יותר. סיימתי תואר בסוציולוגיה באוניברסיטת צפון קרוליינה בדצמבר האחרון ואני עכשיו בעיצומו של החלום לשחק כדורסל מקצועני. אני מתקדם קדימה ומתחיל בפרק חדש בחיים שלי. אני לא אסתכן שוב ומה שחשוב לי זה המשחק. אני מודה למכבי חיפה ונרגש מההזדמנות להגיע לישראל. אני מצפה לקחת את הקריירה שלי לשלב הבא ואני אעשה את הכול כדי לעזור לקבוצה לנצח במשחקים".

צפו בביצועיו של וויליאם גרייבס

גרייבס (26, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת צפון קרוליינה היוקרתית, שהגיע בשנת 2008 עם קבוצתו לפיינל פור טורניר המכללות. בעונת 2010/11 יצא לראשונה מגבולות ארצות הברית והצטיין בליגה היפנית. את העונה שלאחר מכן פתח בבוקה ג'וניורס הארגנטינאית וסיים אותה בצורה טובה בליברטאד מאותה הליגה. ההצלחה שלו בליברטאד השאירה אותו בקבוצה, אך במהלך העונה קבוצת מלווין מהליגה באורוגוואי צירפה אותו. גם את העונה שעברה פתח בליברטאד, אך אחרי 12 משחקים מאכזבים שוחרר. העונה חתם בקפלאביק, מהקבוצות החזקות בליגה באיסלנד, ורשם ב-10 משחקים 22.9 נקודות ו-8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

ההפסד של חיפה לאשדוד הוריד את הקבוצה למקום העשירי בטבלה, מרחק נקודה אחת בלבד ממכבי אשדוד ועירוני נהריה שמתחתיה. חיפה תפגוש במחזורים הקרובים שלוש מקבוצות הצמרת - הפועל ירושלים בחוץ, מכבי ראשון לציון ועירוני נס ציונה בבית. בתווך יארחו הירוקים את הפועל חולון במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, כשאם ינצחו יפגשו ככל הנראה את גלבוע/גליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully