וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "אני רואה שיפור משמעותי אצל מרקיס היינס בשבועיים האחרונים"

17.12.2014 / 19:37

אחרי שהבטיחה את המקום השני בבית, מכבי תל אביב ומאמנה גיא גודס מתכוננים למשחק נגד מלאגה (ה', 20:50, שידור חי בוואלה! ובאפליקציות). המאמן: "כולנו זמניים בקבוצה, גם אני"

שלב הבתים של היורוליג יגיע לסיומו מבחינתה של מכבי תל אביב מחר (חמישי), כשאלופת אירופה תארח את מלאגה ביד אליהו (20:50, שידור ישיר בוואלה! ובאפליקציות). ההתמודדות הזאת תחתום את שלב הבתים מבחינתה של אלופת אירופה ומאמנה גיא גודס, לאחר שהבטיחו את המקום השני בבית ה'.

חמישי ביורוליג: מי תהיינה היריבות הבאות של מכבי תל אביב?

מכבי תל אביב: חילוקי דעות בהנהלה לגבי צירוף מרכוס סלוטר

מכבי תל אביב בטופ 16: כל היריבות האפשריות של אלופת אירופה

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
רוצה לחתום את שלב הבתים בניצחון. גודס/קובי אליהו

גיא גודס אמר הערב במסיבת העיתונאים: "אנחנו רוצים לסיים את הבית הזה עם ניצחון ביתי, עשינו סיבוב טוב עם ארבעה ניצחונות חוץ מתוך החמישה ואנחנו רוצים להמשיך במומנטום החיובי. כל אחת עושה את החישובים שלה. להבנתי זה או אלבה ברלין או מלאגה איתנו בבית. אני לא חושב שאנחנו במלכוד. אנחנו לא נכנסים לספקולציות את מי אנחנו רוצים איתנו או מה אנחנו מעדיפים. אנחנו רוצים לבוא ולשחק חזק כדי לנצח. אלה דברים שאתה לא יכול לתכנן. אנחנו עושים את ההכנה כמו לכל משחק יורוליג".

גודס התייחס גם למצבו הגופני של סופו, ואמר: "הוא התחיל להתאמן, לקראת הסוף הוא יצא החוצה בגלל כאבים ונדע ביום חמישי, כרגיל". על השינויים שעתידים להתבצע אמר המאמן: "בסוף שבוע עד תחילת שבוע הבא נקבל החלטות". גודס גם דיבר על מרקיס היינס, ואמר: "יש שיפור מצוין ואני שמח לגבי זה. לכל שחקן לוקח זמן מסוים וגם אנחנו רוצים מהר מהר כי אני רוצה תפוקה משחקן שמגיע. מרקיז ממשיך לעבוד קשה, מנסה לעבוד ולעשות את המקסימום ובשבועיים האחרונים אני רואה שיפור משמעותי וטוב כי אני צריך את העזרה שלו. הרמה בטופ 16 הרבה יותר גבוהה, אתה חייב את השחקנים שלך בפורמה ובכושר. לא יספיק לנו שהעומס יתחלק בין שלושה-ארבעה שחקנים".

עוד הוסיף גודס: "נייט לינהארט אמור לקבל דקות, אתה אמור לשתף שחקנים ולראות דברים מסוימים. ראיתי כבר דברים שנאמרים. למרות שהחוזה של מאריץ' מסתיים ביום שני, נקבל החלטות רק אז. כולנו זמניים, גם אני. צריך להסתכל על זה ככה. בואו נהנה מהרגע. פעם ראשונה שאנחנו משחקים לא תחת לחץ".

יוגב אוחיון הוסיף: "מבחינת מיקום, המשחק הזה לא קובע. עם זאת, מכבי זה מועדון שלא רוצה ולא חושב להפסיד. נצטרך לבוא במלוא המוכנות ולשים הכול על המגרש. מבחינה ספורטיבית המשחק הזה כן משנה. גם אם לא בשבילנו אנחנו רוצים להמשיך ברכבת שתדהר ואסור לנו ליפול בדרך בשום מצב. אנחנו לא עושים שיקולים ולא חישובים. מלאגה יגיעו מוכנים וירצו לנצח. זה חשוב גם להם, אנחנו לא חושבים על להפסיד ולא נבוא נינוחים נבוא במטרה לנצח. במשחק נגד נס ציונה ורואים מה שקורה כאשר אנחנו משחקים ביחד וכמה פוטנציאל יש בקבוצה הזו".

סופוקליס שחורציאניטיס, סילבן לנדסברג שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא ברור עדיין אם ישחק. סופו מצחקק עם לנדסברג/קובי אליהו

מלאגה מגיעה ליד אליהו בידיעה שניצחון, או לחילופין הפסד של אלבה ברלין לצדביטה, יעניק לה את המקום השלישי. בתרחיש שכזה, היא תיפגש שוב עם מכבי תל אביב בטופ 16. האנדלוסים אמנם הפסידו שלושה משחקים רצופים ביורוליג, אבל בליגה הספרדית הם מצויים בכושר פנטסטי, ועלו השבוע למקום הראשון בליגה עם ניצחו על סביליה. הקבוצה של חואן פלאסה מסוגלת לפגוע במכבי תל אביב בנקודת התורפה שלה: ריבאונד ההגנה. מלאגה מובילה את היורוליג בריבאונד התקפה עם ממוצע של 15.7 למשחק.

פלאסה אמר לקראת המשחק: "המטרה העיקרית שלנו היא לבוא לישראל כדי להתחרות ולצאת מפה כקבוצה טובה יותר. מכבי קבוצה מצוינת שרק תתחזק בהמשך. אנחנו זוכרים שאולי ניפגש עם מכבי בטופ 16".

נייט לינהארט שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
עדיין לא מוותרים עליו. נייט לינהארט/קובי אליהו
אלכס מאריץ', ג'רמי פארגו, יוגב אוחיון שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
משחק לפרוטוקול בלבד. מאריץ', פארגו ואוחיון/קובי אליהו
אלון שטיין, פיני גרשון, גיא גודס מאמני מכבי תל אביב. קובי אליהו
מי תחכה להם בשלב הבא? שטיין, גרשון וגודס/קובי אליהו
מרקיז היינס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
גודס מתלהב מההתקדמות. היינס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully