וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: גלאטסראיי תפגוש את מכבי תל אביב בטופ 16

הטורקים נהנו מיום גדול של קרלוס ארויו, שקלע 24 נקודות, ניצחו 74:79 את אולימפיאקוס והבטיחו את המקום הרביעי בבית ד'. ריאל מדריד הביסה 70:90 את אנאדולו אפס ותשחק גם היא בבית אחד עם אלופת אירופה

יאניס בורוסיס שחקן ריאל מדריד מול אנאדולו אפס. GettyImages
בורוסיס וריאל יחפשו נקמה/GettyImages

מחזור הנעילה של שלב הבתים ביורוליג יצא הערב (חמישי) לדרך עם שישה משחקים. אותם משחקים מתחילים להבהיר את תמונת הבתים בטופ 16, ובעיקר את בית ה', שמסקרן את אוהדי מכבי תל אביב, הבית בו תשחק אלופת אירופה. בנוסף אל פנאתינייקוס, גם ריאל מדריד שחגגה עם 70:90 על אנאדולו אפס וגלאטסראיי (74:79 על אולימפיאקוס) חברו אליה כמקום הרביעי בבית ד'.

הבית של מכבי תל אביב (בית ה') נכון לעכשיו:
ריאל מדריד
מכבי תל אביב
פנאתינייקוס
גלאטסראיי
מקום ראשון בבית ג' (ברצלונה/פנרבחצ'ה-אולקר)
מקום שני בבית ד' (הכוכב האדום/קוצ'ה לבוראל)
מקום שלישי בבית א' (קאזאן/ז'לגיריס קובנה/ניז'ני נובגורוד)
מקום רביעי בבית ב' (מלאגה/אלבה ברלין)

ריאל מדריד - אנדולו אפס 70:90

הבלאנקוס עשו את שלהם בצורה מוצלחת ומרשימה במיוחד עם 70:90 על אנאדולו אפס, במשחק שהבטיח להם את המקום הראשון בבית. ריאל מדריד סיימה את שלב הבתים עם מאזן 2:8 וסיימה כראש בית א'.

הקבוצה של פאבלו לאסו הציגה משחק קבוצתי מאוד, כששישה שחקנים מסיימים עם מספרים דו ספרתיים. יאניס בורוסיס הוביל את הקלעים של ריאל עם 19 נקודות ו--10 ריבאונדים. רודי פרננדס הוסיף 17 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3 חטיפות. פליפה רייס קלע 12 נקודות ו-8 ריבאונדים.

המשחק היה צמוד מאוד עד שריאל מדריד רצה ל-3:20 במצב של 60:60 בדרך ל-63:80, כשגוסטבו איון, ג'ייסי קארול, יאניס בורוסיס ואנדרס נוצ'יוני מובילים אותה ליתרון המפחיד הזה. מכאן, הדרך לניצחון של סגנית אלופת אירופה הייתה קצרה מאוד וריאל מדריד חוגגת את המקום הראשון בבית.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

צסק"א מוסקבה - לימוז' 56:88

האימפריה הרוסית חגגה בגדול על הצרפתים האומללים וסגרו את שלב הבתים כקבוצה היחידה עם מאזן מושלם של עשרה ניצחונות וללא הפסדים. צסק"א מוסקבה הביסה 56:88 את לימוז', כשעשרה שחקנים מרכיבים את הסגל של דימיטריס איטודיס הערב וכל אחד מהם גם קולע לפחות חמש נקודות. ארבעה שחקנים קלעו במספרים דו ספרתיים, כשוויטלי פרידזון מוביל את הלהקה עם 19 נקודות ו-5 אסיסטים, אנדריי וורונצביץ' הוסיף 12 ו-7 ריבאונדים. ג'מאר סמית' בלט אצל המפסידים עם 12 נקודות, אבל זה לא הועיל להם יותר מדי. אגב, צסק"א שיחקה בין היתר ללא מילוש תאודוסיץ' וסוני ווימס.

טורוב זגורזלץ' - מילאנו 101:96

במשחק לפרוטוקול בלבד, סיימו האיטלקים את שלב הבתים בטעם טוב עם 96:101 על טורוב זגורז'לץ' הפולנית. לינאס קלייזה רשם משחק נהדר עם 29 נקודות, כולל 8 מ-13 מחוץ לקשת. דמיאן קוליג בלט אצל המפסידה עם 23 נקודות ו-8 ריבאונדים.

ולנסיה - נפטונאס 65:103

הקבוצה הליטאית הגיעה למשחק כשהיא חייבת ניצחון על מנת להבטיח לעצמה את המקום בטופ 16. אבל רצונות לחוד ומציאות לחוד. נפטונאס, שהייתה אולי הפתעת העונה בשלב הבתים של העונה ביורוליג, הובסה 103:65 על ידי ולנסיה, שאיבדה כל סיכוי לעבור את שלב הבתים עוד לפני הטיפ-אופ. אצל הספרדים, שגילו ספורטיביות ראויה לשבח, סיימו שבעה שחקנים עם מספרים כפולים. לוק הראנגודי בלט עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים, בויאן דובלייביץ' הוסיף 19 ו-5 ריבאונדים. רומיין סאטו סיים עם דאבל-דאבל של 11 נקודות ו-10 ריבאונדים. דאריוש גאיליוס סיים עם 15 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים אצל המפסידה.

גלאטסראיי - אולימפיאקוס 74:79

הקבוצה הטורקית הייתה זקוקה לניצחון של ולנסיה בצירוף לניצחון שלה על מנת להמשיך הלאה לטופ 16. גלאטסראיי נאלצה להתמודד מול אולימפיאקוס באולם ריק, זכר לאוהד הכוכב האדום שנהרג במשחק מולה. גם כך, היא הצליחה לעשות את העבודה שלה מול היוונים שכבר הבטיחו את המקום הראשון בבית עם 74:79. זוראן ארצג, שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב, נכלל בסגל של ארגין עותמאן אך לא שותף בכלל.

קרלוס ארויו בלט אצל גלא עם 24 נקודות (3 מ-4 לשלוש), פטריק יאנג סיים עם דאבל דאבל מרשים של 13 נקודות ו-13 ריבאונדים, ולדימיר מיצוב הוסיף 13 נקודות ו-5 ריבאונדים. באולימפיאקוס בלט מאט לוג'סקי עם 22 נקודות (4 מ-7 לשלוש), ואסיליס ספאנוליס הוסיף 11 נקודות. בריאנט דאנסטון נכלל בסגל היווני, אך לא שותף.

לוק הראנדוגי שחקן ולנסיה (מספר 44). GettyImages
ולנסיה חירבה לנפטונאס את החלומות. הראנגודי/GettyImages
פטריק יאנג שחקן גלאטסראיי. GettyImages
פטריק יאנג חוגג עלייה לטופ 16/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully