וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אטלנטה משחקת נהדר, זו קבוצה איכותית, ונצטרך להיות מוכנים"

מאמן קליבלנד דרוך לקראת המפגש מול השלישית במזרח (2:00, 5+ לייב), מתכונן לקאמבק של מייק מילר ומגן על שון מריון. התקשורת המקומית מדווחת שהטרייד על קורי ברואר מתרחק, שפורטלנד לא מוכנה לוותר על ווסלי מת'יוס, ומזהירה מהבאת לאנס סטיבנסון

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
מצפה לו קרב לא קל הלילה. דיוויד בלאט/AP

אחרי שקטעה רצף קצר של שני הפסדים עם ניצחון על שארלוט, קליבלנד תנסה לרשום הלילה (בין רביעי לחמישי) ניצחון ביתי שביעי ברציפות מול אטלנטה (2:00, 5+ לייב). ההוקס מגיעים לאוהיו ממרומי המקום השלישי במזרח, אחרי שחזרו לנצח שלשום באורלנדו, יממה אחרי שהמג'יק קטעו להם רצף מצוין של תשעה ניצחונות.

דיוויד בלאט נשאל אחרי אימון הקבוצה לגבי המפגש הקודם מול אטלנטה, בו הקאבס חגגו עם 94:127 ביתי ב-15 בנובמבר, והשיב: "המשחק ההוא נראה רחוק מאוד עכשיו, ואי אפשר לראות בו יתרון מבחינה מנטלית כי אטלנטה משחקת כדורסל נהדר. אני חושב שהם ניצחו 10 מתוך 11 המשחקים האחרונים שלהם, ואנחנו ניצחנו 9 מתוך 11, אז שתי הקבוצות בכושר די טוב. אין ספק שהם קבוצה איכותית ברמה גבוהה שמשחקת מאוד מאוד טוב, ונצטרך להיות מוכנים".

שון מריון, קליבלנד קאבלירס, מול וינס קרטר, ממפיס גריזליס. AP
בלאט: "הוא משחק בעיקר בלי הכדור, ובהרבה מההרכבים שלנו זה חשוב". שון מריון/AP

לגבי שון מריון, שקולע 5.3 נקודות בממוצע למשחק, אמר בלאט: "אני אוהב את העובדה שאנחנו בפלוס כשהוא על המגרש. שון הוא מגן ושחקן שמדביק את השחקנים האחרים. הוא משלב היטב בהרכב בו הוא משחק, הוא משחק בעיקר בלי הכדור, ובהרבה מההרכבים שלנו זה חשוב, אז הוא פשוט מתאים לנו. הוא נותן לנו אלמנטים שונים של המשחק, וניזון מאחרים מבחינה התקפית, אבל הוא תמיד היה כזה. צריך לזכור שהוא בשנתו ה-16 ב-NBA, הוא כבר לא גוזל צעיר...".

לגבי מייק מילר, שעשוי לחזור אחרי היעדרות של שישה משחקים בשל זעזוע המוח שספג במשחק מול הניקס, אמר בלאט: "הוא עבר את השלב האחרון בתהליך ההתאוששות שלו, ורק מחר נוכל לאבחן אם הוא יוכל לשחק. אבל היום הוא התאמן בסדר גמור ללא בעיות. לפני המכה שהוא קיבל הוא התחיל להיכנס לכושר טוב, ולרוע מזלו הוא נעצר עכשיו, אבל אני מאמין שהוא יחזור למסלול הנכון במהירות".

עוד באותו נושא

מסע אלונקות: בלוג המעקב אחרי בלאט ולברון בקליבלנד

לכתבה המלאה
מייק מילר שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
"לפני המכה שהוא קיבל הוא התחיל להיכנס לכושר טוב". מייק מילר/AP

בינתיים התקשורת בקליבלנד ממשיכה לעסוק בטריידים אפשריים, שנראים קרובים מתמיד אחרי ה-15 בדצמבר, התאריך שאחריו אפשר להעביר גם שחקנים שחתמו בקיץ. כריס היינס מ-"נורת'איסט אוהיו מדיה גרופ" מדווח שמכת הפציעות במינסוטה מרחיקה את האפשרות שקורי ברואר יגיע לקאבס, ושפורטלנד מסרבת בינתיים לוותר על ווסלי מת'יוס, למרות שחוזהו מסתיים הקיץ. בגזרת הגבוהים, היינס מעריך שיש אפשרות ריאלית שקוסטה קופוס יגיע מממפיס, בשל חוסר שביעות רצונו של הסנטר היווני מדקות המשחק שלו בגריזליס, והקשר הטוב בין סוכנו לבעלי הקאבס.

כריס פידור התייחס לאפשרות שקליבלנד תהמר על לאנס סטיבנסון, שפגש אותם רק אתמול במדי שארלוט, וכתב: "על פניו, סטיבנסון הוא בדיוק מה שהקאבס מחפשים, והוא יאפשר ללברון לקבל את המנוחה אותה הוא חייב ולא לשמור תמיד על הכוכב של היריבה. זה מפתה, אבל זו מלכודת, כי יש לו גם צד מכוער, של חוסר כבוד, התנהגות בעייתית, כולל לקיחת ריבאונדים מחבריו לקבוצה ואף התקוטטות איתם. רק אתמול ראינו שהוא סירב למסור את הכדור לאל ג'פרסון שהתחנן אליו. הוא שחקן ילדותי, ויש סיבה שמעט מאוד קבוצות פנו אליו כשהיה שחקן חופשי הקיץ".

צפו בבלאט משתתף בטקס הדלקת חנוכיה ענקית במרכז חב"ד בקליבלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully