וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: שפילד יונייטד הדהימה את סאות'המפטון, גם צ'לסי בחצי הגמר

הקבוצה מהליגה השלישית סיפקה סנסציה גדולה והעפילה לארבע הגדולות לראשונה מאז 2003, אחרי 0:1 על הסיינטס השוקעים. הזאר, לואיס ושורלה כבשו ב-1:3 של צ'לסי על דרבי

שחקני שפילד יונייטד חוגגים. GettyImages
הפתעה ענקית. שחקני שפילד יונייטד חוגגים/GettyImages

משחקי רבע גמר גביע הליגה באנגליה נפתחו הערב (שלישי) עם הפתעה מרעישה: שפילד יונייטד, מהמקום הרביעי בליג וואן (הליגה השלישית בטיבה באנגליה) הדהימה והדיחה את סאות'המפטון השוקעת, שלאט לאט חוזרת לגודל טבעי אחרי פתיחת העונה הפנטסטית שלה. גם צ'לסי ירקה דם בדרך לשלב הבא, אחרי שגברה 1:2 על דרבי קאונטי מהצ'מפיונשיפ. מחר תושלם תמונת העולות לחצי הגמר, עם המשחקים בין בורנמות' לליברפול ובין טוטנהאם לניוקאסל.

seperator

שפילד יונייטד - סאות'המפטון 0:1

איזה ערב סנסציוני באצטדיון ברמל ליין. 21 אלף צופים חזו בקבוצה הסימפטית מהליגה השלישית באנגליה עושה את הבלתי ייאמן ומדיחה את הפתעת העונה בפרמיירליג, בדרך להעפלה ראשונה לחצי גמר גביע הליגה מאז 2003. החבורה הסימפטית של רונאלד קומאן, שנראתה פשוט מצוין בפתיחת העונה, הולכת ושוקעת ועבורה מדובר בהפסד חמישי ברציפות בכל המסגרות. כהרגלה העונה, שפילד חיכתה למחצית השנייה, בה כבשה חמישה מתוך ששת שעריה העונה בליג וואן. הרגע הגדול שלה הגיע בדקה ה-63: רוברט האריס שיגר בעיטה חופשית מסוכנת, פורסטר הדף לא טוב ומארק מקנולטי היה שם כדי להמשיך פנימה מכל הלב ולהטריף את אלפי האוהדים ביציעים. עד הסיום מאנה ניסה להשוות, אבל שפילד לא אפשרה זאת וחגגה ניצחון אדיר בסיום.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן צ'לסי פליפה לואיס חוגג. GettyImages
הפעם עשו לעצמם חיים קלים. פיליפה לואיס חוגג/GettyImages

דרבי קאונטי - צ'לסי 3:1

אחרי שהתקשו מול שרוסברי בדרך לרבע הגמר, הבלוז החליטו שהפעם, מול היריבה מצמרת הצ'מפיונשיפ, הם יעשו לעצמם חיים קלים. ז'וזה מוריניו לא נתן הנחות ליריבה, פתח בהרכב חזק כולל ססק פברגאס, אדן הזאר ואנדרה שורלה, והדאג שהניצחון של מוליכת הטבלה בפרמיירליג לא יוטל בספק כבר מהפתיחה. אדן הזאר העלה את צ'לסי ליתרון בדקה ה-23 אחרי אסיסט נוסף של המבשל המצטיין ססק פברגאס, וגם הפציעה המדאיגה של קורט זומה, שהורד מהמגרש באלונקה והוחלף על ידי ברניסלב איבנוביץ', לא גרמה לה לעצור. פיליפה לואיס קבע 0:2 עם שער מצוין בבעיטה חופשית מסובבת וקרייג בויסון עוד הספיק להפיח תקוות אצל אוהדי דרבי עם שער מצמק בדקה ה-71. אבל אז ג'ייק באקסטון הורחק בדקה ה-71, ואנדרה שורלה ניצל זאת כדי לכבוש בדקה ה-81, לקבוע 1:3 ולסגור עניין.

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. GettyImages
בקלילות. מוריניו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully