וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירושלים מאיימים: אם המסר לא יחלחל, ייתכן שישוחרר שחקן בכיר

17.12.2014 / 16:20

רגע לפני משחק החוץ מול ריטאס וילנה (19:00, ישיר בערוץ ONE), הנהלת האדומים משגרת מסר תקיף לשחקנים. ירושלים, שכבר הודחה מהיורוקאפ, תנסה לסיים את העונה עם טעם מתוק

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. אדריאן הרבשטיין
יסיימו את העונה האירופית בטעם מתוק? פרנקו/אדריאן הרבשטיין

לאחר שהודחה בשבוע שעבר מהיורוקאפ והפסידה בליגה לעירוני נהריה, תתמודד הערב (רביעי) הפועל ירושלים מול ריטאס וילנה (19:00, ישיר בערוץ ONE) ותנסה לסיים את העונה עם טעם מתוק בפה.

כזכור, בשבוע שעבר הפסידו הירושלמים לפלוישט 112:110 אחרי שתי הארכות, והודחו סופית מהיורוקאפ. ריטאס וילנה ממוקמת במקום הראשון בבית עם מאזן של שבעה ניצחונות ושני הפסדים.

אם לא מספיק הכישלון המקצועי, גם מבחינה חברתית המצב רעוע, כשבקבוצה צריכים להתמודד עם לא מעט תקריות לאחרונה: חילופי דברים בין שחקנים בקבוצה והמנכ"ל גיא הראל וכן ביקורת של השחקנים נגד דונטה סמית'.

ביומיים האחרונים נערכו לא מעט שיחות אישיות וקבוצתיות, כשלוואלה! ספורט נודע כי גם בשבועות האחרונים, עוד לפני התקריות האחרונות בחדר ההלבשה, נערכו לא מעט שיחות אישיות בין ההנהלה לבין שחקני הפועל על המצב בקבוצה. גם הבעלים אורי אלון ערך שיחות עם שחקנים. באותן שיחות הבהירו ראשי הפועל לשחקנים כי "עליהם להראות מחויבות לקהל ולקבוצה".

בהנהלה סברו בקבוצה כי ישנם שחקנים החתומים לכמה עונות שיצרו תופעת לוואי שלילית - תחושת שובע ושאננות בגלל החוזה מובטח בו הם מחזיקים. "הם לא מרגישים שהם צריכים להתאמץ", הסבירו אז בקבוצה.

לפני יומיים פרסם הבעלים אורי אלון פוסט חריף בו העביר מסר לשחקנים: "זה לא משנה מה השם שלך. אם אני לא רואה 100 אחוז של מחויבות ממך, אני אשלח אותך לארוז את המזוודות. עכשיו, שתוק ותראה קצת תשוקה", ההודעה של אלון כוונה כלפי כל שחקני הקבוצה ואם המסר לא יחלחל, ייתכן שאחד השחקנים הבכירים ישוחרר. "העברת מסרים שכזו, דרך הרשתות החברתיות, נהוגה גם ב-NBA. הבעלים של דאלאס מארק קיובן פועל בצורה דומה", אמר גורם בכדורסל הישראלי.

דני פרנקו אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים מחר למשחק חוץ קשה מול קבוצה מצויינת שסיימה במקום הראשון בבית. למרות האכזבה מאי ההעפלה לשלב הבא, יש לנו, לשחקנים ולצוות כולו מחויבות לעשות את המיטב כדי להוביל את הקבוצה להצלחה ביעדים שעוד עומדים לפנינו".

מאמן הקבוצה הליטאית וירג'יניוס ששקוס הוסיף: "התוצאה במשחק הזה לא תשנה את המיקום בטבלה, אז יהיה פחות לחץ. אני רוצה להשתמש ברוטציה רחבה ולתת דקות לכל השחקנים שלי. כמובן שננסה לסיים את השלב הזה עם ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully