וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מגדל העמק הפתיעה גם את קרית גת, עפולה ראשונה

הקבוצה של רועי פרל רשמה ניצחון שביעי ברציפות, עם 72:80 בחוץ על קרית גת השאפתנית. עפולה ניצלה את המעידה כדי להביס את הוד השרון ולעלות לפסגה. יבנה הפתיעה את קרית אתא

נעם מטלון שחקן מ.כ. הבקעה מול אדריאן אוטר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ניצחון חוץ גדול. נעם מטלון/ברני ארדוב

המחזור התשיעי בליגה הלאומית הושלם היום (שלישי) עם שישה משחקים ומוליכה חדשה: הפועל עפולה. אחרי קרב התחתית אמש בין אליצור רמלה למכבי רעננה, שהסתיים בניצחון בכורה של הראשונה, הערב עברנו לקרבות הצמרת. מגדל העמק המפתיעה המשיכה במומנטום הפנטסטי שלה, רשמה ניצחון גדול על מכבי קרית גת ועשתה את כל הדרך למקום השלישי, עם מספר נקודות זהה לזה של שתי הראשונות.

הפועל עפולה ניצלה את המעידה של קרית גת, הביסה 61:88 את מכבי הוד השרון ועלתה למקום הראשון, בצוותא עם מגדל העמק ואותה קרית גת. ממכבי קרית גת בפסגה, אחרי שדילגה בדרך ל-61:88 קליל בבית על הוד השרון החלשה. עירוני קרית אתא מעדה עם הפסד 99:81 ביבנה, ואפשרה בכך לברק נתניה ועירוני רמת גן, שרשמו ניצחונות, להיצמד אליה במאבק על המקום השלישי. הפועל גליל עליון המשיכה בתנופה ורשמה ניצחון שלישי ברציפות עם 90:105 מרשים על אשקלון.

שחקן מכבי אשדוד אלעד הופמן. ניב אהרונסון
יכולת טובה לא הספיקה. הופמן/ניב אהרונסון

מכבי קרית גת - הפועל מגדל העמק 80:72

המומנטום האדיר של מגדל העמק נמשך, ואחרי שישה ניצחונות רצופים, גם מוליכת הטבלה בביתה לא יכלה לעמוד בקצב שלה. הקבוצה המפתיעה של רועי פרל הייתה בפיגור במשך דקות ארוכות מול קרית גת החזקה, אך רבע אחרון נהדר, במהלכו חזרה מפיגור עשר נקודות, סייע לה לחגוג בסיום. ליאור ליפשיץ שלט בנעשה בתחילת המשחק, ויחד עם אלעד הופמן שסיפק עוד משחק סולידי, קרית גת ברחה. אבל אז קלי בידלר התעורר, זיו בן צבי המשיך את הקאמבק, קרית גת הרימה ידיים, ומגדל העמק חגגה ניצחון חוץ ענק. בידלר סיים עם 26 נקודות ו-8 ריבאונדים, בן צבי תרם 12 נקודות, חמישה ריבאונדים ושבעה אסיסטים, ואילו ניר מטלון סיפק 11 ו-5 אסיסטים.

הפועל עפולה - מכבי הוד השרון 61:88

ניצחון קליל לקבוצה של הוד בן הרצל, שלא התקשתה מול היריבה מהתחתית. עפולה רצה ליתרון 14 בתום הרבע הראשון, למחצית היא ירדה בפער של 29 נקודות, 24:53, ומשם שייטה גם במחצית השנייה, בה אפשרה דקות מנוחה לשחקני המפתח. דייויד לאבו שוב היה האיש שלהם מתחת לסלים עם 19 נקודות ותשעה ריבאונדים, סטו דגלאס תרם 15, שאנון שורטר 14 וחואקין שוכמן הצעיר הפציע עם 11. גיא לביא ניהל את המשחק ביד רמה עם שמונה אסיסטים, לצד 11 נקודות. איתי קרביוב סיים עם 14 נקודות אצל הוד השרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן בני השרון/הרצליה גיא לביא. ברני ארדוב
ניהול משחק מצוין. גיא לביא/ברני ארדוב

אליצור יבנה - אליצור קרית אתא 81:99

ההפתעה של המחזור. קרית אתא הלוהטת, שכבר פזלה לעבר הפסגה עם שלושה ניצחונות רצופים, מעדה ביבנה ואפשרה לחברותיה לצמרת, נתניה ורמת גן, להיצמד אליה במקום השלישי. יבנה קיבלה תרומה מצוינת מהישראלים שלה: איגור מאיור הפציץ 28 נקודות כולל 5 מ-6 לשלוש, ואילו נאור שרון סיפק תצוגה יפה עם 16 נקודות, ארבעה ריבאונדים וארבעה אסיסטים. ג'וליאן מילס סיפק 17 נקודות ושבעה אסיסטים למפסידה.

ברק נתניה - רמת השרון 69:77

על אף מיקומה הנמוך בטבלה, רמת השרון לא עשתה חיים קלים ליריבתה מהצמרת. את הרבע הראשון פתחו השרונים נפלא, ירדו לרבע השני ביתרון דו ספרתי, אך אפשרו לנתניה לבצע קאמבק ברבע האחרון, בו קלעו עשר נקודות בלבד, ולסמן וי גם על המשחק הזה. ליאור שגב פלרטט עם טריפל דאבל כשסיים עם שורה סטטיסטית של 23 נקודות, 9 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, וגם דניאל דנינו הצעיר סיפק תרומה נאה עם 10 נקודות, ארבעה ריבאונדים ושלושה אסיסטים. רז זהביאן בלט עם 18 נקודות ו-12 אסיסטים.

תוצאות נוספות:

הפועל כפר סבא - עירוני רמת גן 74:88 (חמש נקודות ושבעה ריבאונדים לדראגן בנדר)

הפועל גליל עליון - אליצור אשקלון 90:105

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully