וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: באיירן מינכן צפויה להודיע על החתמתו של מרטין אודגארד

ילד הפלא הנורבגי שערך אימון חשאי אצל פפ גווארדיולה ומחוזר גם על ידי ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד, צפוי להצטרף לקבוצת החלומות ממינכן. צפו בביצועיו של היהלום הנורבגי

מרטין אודגור, נבחרת נורבגיה. רויטרס
באיירן תזכה בו? אודגארד/רויטרס

מרטין אודגארד, ילא הפלא שמשגע את אירופה ומחוזר על ידי כל הקבוצות הגדולות של היבשת, צפוי לחתום בבאיירן מינכן. כך על פי דיווחים שמגיעים מגרמניה. אודגארד, עדיין בן 15 בלבד, הלהיב בביצועיו במדי סטרומגודסט קבוצתו הנורבגית והפך לסחורה חמה מאוד בחלון ההעברות שייפתח שוב בינואר.

סוכנות הידיעות הגרמנית "ספורט 1" טוענת שבאיירן מתכוונת להודיע בקרוב באופן רשמי על החתמתו של היהלום הנורבגי, שלפני ארבעה ימים ערך אימון חשאי במועדון הפאר הגרמני. יו"ר באיירן מינכן קארל היינץ רומיניגה כינה לאחרונה את אודגארד "הטאלנט של המאה" ובמועדון הגרמני צפויים להחתימו על חוזה ארוך טווח כהשקעה לעתיד.

רק באוקטובר הפך אודגארד לשחקן הצעיר ביותר שמופיע בנבחרת הלאומית כשהוא בגיל 15 ו-300 ימים בלבד. את הופעת הבכורה הלא רשמית שלו בנבחרת הוא רשם בגיל 15 ו-253 ימים במשחק ידידות מול ערב מול איחוד האמירויות. בבאיירן מקווים שהוא יביא לידי ביטוי את היכולות שלו בקבוצה שבה משחקים כמה כוכבים על כמו אריאן רובן, פרנק ריברי, תומאס מולר ואחרים.

צפו בביצועיו של ילד הפלא הנורבגי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully