וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת החלומות של זידאן: שבעה שחקני ריאל, לא כולל בייל וחאמס

הכוכב האגדי הרכיב את 11 השחקנים הטובים בעולם כיום, ובאופן לא מפתיע הכליל ברשימה כמות מכובדת של שחקני הבלאנקוס, בה הוא משמש בתפקיד מקצועי. ומי נשאר בחוץ?

שחקן העבר זינדין זידאן. Martin Rose, GettyImages
חיבה לליגה הספרדית. זידאן/GettyImages, Martin Rose

לו הייתם יכולים לבחור את נבחרת החלומות של הכדורגל העולמי, מי היה נכלל בהרכב שלכם? התרגיל המחשבתי הזה הפך בשבועות האחרונים לטרנד החם של הכדורגל העולמי, ועכשיו הגיע גם זמנו של אחד זינדין זידאן הגדול להשתתף בו. הכוכב האגדי של יובנטוס וריאל מדריד, בה הוא משמש כיום כמאמן בקבוצת המילואים, בחר את 11 המופלאים שלו, אלה שהיה רוצה לאמן יותר מכולם. באופן לא מפתיע, זידאן ה'משוחד' הכליל ברשימה שלו לא פחות משבעה שחקני ריאל מדריד - איקר קסיאס, סרחיו ראמוס, פפה, מרסלו, לוקה מודריץ', קרים בנזמה וכריסטיאנו רונאלדו כמובן.

באופן כללי, נראה שזידאן מעדיף בצורה די מובהקת שחקנים מהליגה הספרדית: מתוך ה-11 שלו, תשעה שחקנים הגיעו מהליגה הספרדית ולמעט שחקני ריאל מדריד שהוזכרו, נמצאים ברשימה גם דני אלבס וליאונל מסי מברצלונה. סוגרים את הרשימה זלאטן איברהימוביץ' ויאיא טורה - שאף הם שיחקו בעבר בברצלונה.

מי שבאופן מפתיע לא נכללו ברשימה הוא האיש ו-100 מיליון היורו גארת' בייל, וכן שחקן רכש נוצץ נוסף של הבלאנקוס, חאמס רודריגס. זידאן לא בחר אפילו שחקן אחד מנבחרת גרמניה שזכתה במונדיאל האחרון.

ההרכב של זיזו: איקר קסיאס, דני אלבס, פפה, סרחיו ראמוס, מרסלו, לוקה מודריץ', יאיא טורה, זלאטן איברהימוביץ', ליאונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו, קרים בנזמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully