וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועץ המשפטי של האיגוד לא דורש עונש רדיוס להפועל תל אביב

16.12.2014 / 15:43

עו"ד טל אור הגיש כתב אישום כנגד האדומים בגין הקריאות "שמעון מזרחי תתאבד כבר" במשחק נגד אילת, בנוסף לקריאות במשחק נגד נס ציונה, אך דורש קנס כספי כבד בלבד

one

היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד טל אור, החליט להעמיד את הפועל תל אביב לדין ביום חמישי הקרוב בגין קריאות "שמעון מזרחי תתאבד כבר" במשחק שנערך שלשום נגד הפועל אילת. ההודעה מגיעה יום אחד אחרי שהאדומים זומנו להעמדה לדין בגין קריאות דומות במשחק הליגה נגד עירוני נס ציונה. "הקבוצה לא נקטה גם הפעם בפעולות להפסקת ביטויי האלימות הנ"ל", כתב אור בהחלטה להעמיד את הפועל לדין, "יש להעמיד לדין את הקבוצה בגין עבירה לכאורה על הוראת סעיף 22(יד) לתקנון המשמעת - "התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים", וזאת לאור הקריאות המכוערות והאסורות לעבר יו"ר קבוצת מכבי תל אביב.

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"הקבוצה לא נקטה גם הפעם בפעולות להפסקת ביטויי האלימות הנ"ל"./ברני ארדוב

ההעמדה לדין תיגע בשני המקרים האחרונים, אך היועץ המשפטי לא דורש להפעיל את עונש שני משחקי הרדיוס על תנאי שעומדים כנגד האדומים, אלא רק את עונס הקנס הכספי בסך 50 אלף שקלים, "בנסיבות העניין, היות ומדובר במקרה שלישי מתחילת העונה, בשים לב לכך שהקבוצה לא נקטה גם הפעם בפעולות להפסקת ביטויי האלימות הנ"ך, וכך במטרה למנוע ולהוקיע את הקריאות המכוערות והאסורות הנ"ל בעתיד, אני סבור כי יש לבקש מבית הדין המשמעתי להפעיל את העונש הכספי על תנאי בסך של 50 אלף שקל בלבד, וכן להטיא על הקבוצה עונש על תנאי - קנס כספי בסך של 50 אלף שקל עד לתום עונת 2015/16, וזאת בגין עבירה חוזרת על הוראות סעיף 22(יד) לתקנון המשמעת - "התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים".

בהפועל תל אביב בחרו שלא להגיב לדברים בשלב הזה, ויגיבו לדברים במהלך הדיון ביום חמישי, כשבמועדון עורכים בימים אלה הליך אזרחי על מנת למנוע את האפשרות של העמדתם לדין בשל הקריאות "שמעון מזרחי תתאבד כבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully