וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש העסקים יגאל אהובי התבקש לסייע להפועל תל אביב בהחתמת אלירן עטר

16.12.2014 / 15:20

אהובי, בן זוגה של גלית גוטמן ואוהד שרוף, עשוי להעביר סכום כדי להביא את החלוץ. בקבוצה מקווים שהנתק בין ורמוט לאבוטבול ייפתר. החוב לחברת האבטחה צמח ל-2 מיליון שקל

one

האם נמצא תורם חדש להפועל תל אביב? לוואלה! ספורט נודע, כי גורמים מטעם המועדון פנו לאיש העסקים יגאל אהובי, בן זוגה של גלית גוטמן, במטרה שיממן את הבאתו של החלוץ אלירן עטר לקבוצה ויתרום כסף נוסף למועדון.

אהובי, שהונו מעורך בחצי מיליארד דולר, הוא אוהד מסור של הקבוצה ואף מחזיק במנוי לשער 1 בבלומפילד. לאחרונה פנו אליו גורמים מטעם המועדון וביררו עמו אם יהיה מוכן לרכוש את המועדון. לא נראה שבשלב זה אהובי יהיה מוכן לרכוש את הקבוצה, אך הוא לא שולל עזרה כלכלית אחרת. לכן, אותם גורמים שפנו אליו מלכתחילה מנסים לשכנעו לממן את עסקת רכישתו של אלירן עטר להפועל. אהובי עדיין לא אישר את המהלך. אם יממן את העסקה, יש כאלה שכבר מפנטזים על הצעד הבא, רכישת המועדון, אולם עוד חזון למועד.

גלית גוטמן, יגאל אהובי. ניר פקין
אוהב את המועדון, גם יחליט לשים כסף? אהובי וגוטמן/ניר פקין

בנושא אחר: אם לא די בצרות הכלכליות של הפועל תל אביב, חברת האבטחה TQS (שעמדה במרכז מהומת הדרבי) דורשת מהמועדון להעביר אליה עוד השבוע כשני מיליון שקלים, כספים שאותם המועדון חייב לה על שירותיה. הפועל תל אביב, שסוחבת כבר חוב מהעונה שעברה לחברת האבטחה, עדיין לא העבירה העונה כספים ל-TQS. בתחילת השבוע הובטח לראשי חברת האבטחה, כי שני מיליון השקלים יועברו עוד השבוע, אך זו בודקת כל מיני אפשרויות. אם הכסף לא יועבר, אפשרות אחת היא הפסקת עבודת החברה ו/או פנייה לערכאות משפטיות. מחברת האבטחה סירבו להגיב ומקווים שהדברים יסתדרו כספית עוד השבוע.

"הסכומים שננקבו בנוגע לכסף שמגיע לחברת האבטחה רחוקים מהמציאות", אמרו בהפועל תל אביב. "בפועל ישנו מכתב סיכום שחברת האבטחה עצמה חתומה עליו בו נקוב סכום הנמוך בעשרות אחוזים שגם עליו ישנה מחלוקת בינינו לבין חברת האבטחה עימה אנו מתקשרים באופן מסודר ולא דרך אמצעי התקשורת".

בהפועל תל אביב עדיין מלקקים את הפצעים מההפסד בשבת למכבי פתח תקוה, שהיה הרביעי ברציפות. כחלק מהסקת מסקנות, בקבוצה ינסו לשפר את מערכת היחסים בחדר ההלבשה. יש לא מעט שחקנים שהעידו על נתק בין שני השחקנים הבכירים של הקבוצה, גילי ורמוט ושי אבוטבול, שמשפיע על חדר ההלבשה. חשוב לציין, כי לא הייתה תקרית מיוחדת בין השניים לאחרונה, אך השניים לא מחליפים מילה ביניהם כבר מספר שבועות. "זה הזמן לשני המנהיגים של הקבוצה להרים את חדר ההלבשה ולהנהיג את הקבוצה", אמר אחד השחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שי אבוטבול שחקן הפועל תל אביב, גילי ורמוט מול גדי קינדה שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
הגיע הזמן ששום דבר לא יפריד ביניהם. ורמוט ואבוטבול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully