וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: גורמים בהנהלה דורשים לשחרר שחקנים

16.12.2014 / 13:10

אחרי התלונות על דונטה סמית, הרמיזה של אורי אלון והמתיחות בחדר ההלבשה, בהנהלה מנסים לעורר את הקבוצה. על הכוונת: אחד הגבוהים, או שחקן עם חוזה ארוך טווח

one

בעקבות ההדחה מהיורוקאפ וההפסדים האחרונים בליגה, הלחץ בהפועל ירושלים מבעבע ונותן את אותותיו באימונים ובחדר ההלבשה. אחרי ההפסד שלשום לעירוני נהריה נכנס המנכ"ל גיא הראל לחדר ההלבשה, ודרש מהשחקנים "להציג מחויבות למשחק". על פי גורמים בקבוצה, ברייסי רייט ודונטה סמית' לא נשארו חייבים וענו כי הם אכן מחויבים, וגם ג'וזף ג'ונס העיר הערה בנושא.

טוני גפני הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מי ישלם את המחיר? גפני/ברני ארדוב

עוד לפני התקרית שלשום גורמים בקבוצה סברו כי ישנם מספר שחקנים בכירים בסגל שמגיעים למשחקים בצורה נינוחה בגלל שהם חתומים על חוזה ארוך טווח, וכי אולי יש לשחרר את אחד מהם כדי "לגרום לשחקנים להבין שהמקום שלהם לא מובטח, שיעלו רעבים לפרקט".

בעקבות האירוע וחוסר שביעות הרצון של ההנהלה מרמת המחויבות השחקנים, בעלי הפועל ירושלים אורי אלון אתמול סטטוס חריף בפייסבוק שלו, בו כתב: "זה לא משנה מה השם שלך. אם אני לא רואה 100 אחוז של מחויבות ממך, אני אשלח אותך לארוז את המזוודות. עכשיו, שתוק ותראה קצת תשוקה". הפוסט של הבעלים כוון לכל שחקני הקבוצה ולא רק לדונטה סמית'.

כזכור, אתמול שחקן בהפועל ירושלים סיפר שלא מעט שחקנים בקבוצה לא מרוצים מהתנהלותו של דונטה סמית, ואמר לוואלה! ספורט: "דונטה מעיר הרבה לשחקנים, זה ידוע וכולם יודעים, אבל זה לא תמיד עוזר ונעים. צריך שתהיה לו גם מודעות עצמית. הוא שחקן של דני, ולפעמים עושה 'מה שבא לו'. אני יודע שיש עוד שחקנים שלא כל כך מרוצים מזה. זה לא שלא אכפת לו מהקבוצה, וכל אחד מביע דברים בצורה שונה, אבל גם הוא צריך גבולות. גם באימונים וגם לפני ואחרי משחקים הוא מרשה לעצמו לקלל, להעיר על דברים, לדבר בביטחון מופרז ולצעוק ולהעיר לאחרים על כל דבר שקורה".

אתמול כבר שוחחו דני פרנקו עם סמית' וכך גם גיא הראל. כמו כן, בקבוצה רוצים לשחרר את אחד הגבוהים מהסגל (פופס מנסה בונסו, ג'וזף ג'ונס או טוני גפני).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully