וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויצ'יץ': "כרגע אנחנו לא מוצאים את השחקן שאנחנו רוצים"

16.12.2014 / 12:12

מנהל מכבי תל אביב התייחס למחלוקת באשר להבאתו של מרקוס סלוטר: יש את נושא העלות ולא קל להחליט כי יש דד-ליין". מרקיז היינס במסר לגודס: "אני לא מזיק לקבוצה כשאני על הפרקט"

one

מכבי תל אביב אמנם ניצחה אמש (שני) בקלות את נס ציונה בתוצאה 89:118 אולם האקשן האמיתי מתרחש מאחורי הקלעים. בקבוצה ישנם חילוקי דעות לגבי הבאתו של מרקוס סלוטר, כשלא כל הגורמים בקבוצה סבורים כי הוא השחקן המתאים. ניקולה וויצ'יץ' התייחס לאחר המשחק לסוגיית החיזוק. "אנחנו צריכים עוד שחקן גבוה", אמר וויציץ'. "החוזה של אלכס מאריץ' מסתיים ואי אפשר לארגן אימונים ללא גבוה נוסף. כרגע אנחנו לא מוצאים את השחקן שאנחנו רוצים. אנחנו בודקים כמה אפשרויות ומי יתאים לקבוצה. יש את נושא עלות השחקן ולא קל לקבל החלטה כי יש לנו דד-ליין לגבי צירוף שחקן לקבוצה. אנחנו רוצים להביא מישהו שאנחנו צריכים". עוד העיר המנהל בטון מבודח: "אני חושב שהאופציה היחידה עליה אנחנו לא חושבים היא שאחזור מפרישה".

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס לצד ניקולה וויצ'יץ'. יוסי ציפקיס
יש שמות, אין החלטה. וויצ'יץ' לצד שחורציאניטיס/יוסי ציפקיס

מי שממשיך להציג יכולת מצוינת הוא מארקז היינס, שסיים את המשחק עם 21 נקודות. המאמן גיא גודס ביקש לשחרר את הגארד מהקבוצה, אולם השיפור ביכולתו של היינס משנה את תמונת המצב. וויצ'יץ' החמיא לשחקן: "היינס מראה יכולת טובה ושיפור מצוין. אנשים דיברו על לשפר את הסגל בגארדים? זו שאלה שיכולים לשאול, גם אנחנו שואלים את עצמו איך להשתפר. אבל אנחנו לא מקבלים החלטות מהירות. אנחנו לא מחליטים לשום כיוון אחרי משחק, לכאן או לכאן".

היינס עצמו התייחס לעתידו בקבוצה: "אני חושב שלא היו מביאים אותי למכבי אם לא ידעו מהן היכולות שלי. אני לא יכול לשלוט בשמועות או במה שקורה, כל מה שאני יכול לעשות זה לעבוד. הביאו אותי למכבי כי יודעים למה אני מסוגל. אני בטוח שאמשיך". על היכולת שלו הוסיף היינס: "אני לא מופתע מהיכולת שלי, כי עשיתי דברים כאלו גם בעבר, לא כולם מכירים אותי". לשאלה לגבי יכולתו ביורוליג השיב היינס: "אם תסכלו על המשחקים, אני חושב שתראו שאני לא מזיק לקבוצה כשאני על הפרקט. לוקח זמן להתאקלם בקבוצה, אני בטוח שאני יכול לשחק ביורוליג".

בתוך כך, הצהובים התפצלו היום לשני בתי חולים, בהם ביקרו ילדים לכבוד חג החנוכה. בבית החולים שניידר בפתח תקוה ביקרו המאמן גיא גודס, עוזרו פיני גרשון וכמה שחקנים נוספים. בבית החולים רמב"ם בחיפה ביקרו שחקנים אחרים.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: חילוקי דעות בהנהלה לגבי צירוף מרכוס סלוטר

לכתבה המלאה
מרקיז היינס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"אני חושב שלא היו מביאים אותי למכבי אם לא ידעו מהן היכולות שלי". היינס/קובי אליהו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכבי תל אביב בבית החולים רמב"ם/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם מאריץ' ולינהארט, שעלולים לעזוב, הגיעו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully