וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבאי חוזר לסגל מכבי חיפה, סטנוייביץ מרחיב את הרוטציה

16.12.2014 / 11:32

המגן, שכבר התבשר שישוחרר, נכלל בסגל של מכבי חיפה לחצי גמר גביע הטוטו מול אשדוד (ד', 19:00, ספ' 5). בניון, טואטחה וצ'וצ'ליץ' ינוחו. דגני: "רוצים את הגביע בארון". המועדון מעוניין להחתים את ורד. ראיוס עשוי לעזוב

חצי הגמרמחצית17/12/2014
מכבי חיפה
    0
      מ.ס. אשדוד
      שחקן מכבי חיפה, גוסטבו בוקולי. אדריאן הרבשטיין
      צפוי לתפוס את מקומו של מויאל. בוקולי/אדריאן הרבשטיין

      במכבי חיפה יודעים שניצחון על מ.ס אשדוד בגביע הטוטו עשוי להביא לקבוצה תואר ראשון במפעל מאז 2007/8 (רביעי, 19:00, ספורט 5). המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' מתכוון לערוך רוטציה רחבה בסגל שלו, כשמספר שחקנים שמקבלים לאחרונה פחות הזדמנויות צפויים לפתוח בהרכב. בהגנה, דקל קינן ומתן אוחיון עשויים לפתוח, כשהאחרון יחליף את אייל משומר הפצוע. גם קובי מויאל לא כשיר עדיין ולכן גוסטבו בוקולי אמור לפתוח בהרכב. שחקן נוסף שיקבל מנוחה הוא יוסי בניון. שמואל שיימן עשוי גם הוא לקבל דקות ראשונות מאז ההפסד למכבי פתח תקוה. גם אוהד לויטה, מוחמד כליבאת ואלון תורג'מן, שלא נכלל בסגל במשחק האחרון, צפויים לקבל דקות. טאלב טואטחה ואדין צ'וצ'ליץ' לא בסגל ויקבלו מנוחה. מי שייכלל לראשונה בסגל העונה הוא המגן אלעד גבאי, שכבר התבשר כי הוא צפוי להיות משוחרר בינואר. גם אעאד חבשי ייכלל בסגל.

      "ברוב משחקי השלב הראשון הייתי עדיין בהפועל תל אביב ובתוך ואז חזרתי למכבי חיפה. המשחקים הראשונים היו קרנבל אחד גדול של האוהדים, חיבור ראשון עם אצטדיון 'סמי עופר' ומשחקים איכותיים רבי שערים רבים שהעניקו תקווה גדולה למועדון ולאוהדים", התייחס אוראל דגני למפעל בראיון לאתר ההתאחדות. דגני אמר על היריבה: "מ.ס. אשדוד מצויה בתנופה במשחקיה האחרונים ושחקניה הצעירים הופכים אותה לקבוצה חזקה שכבר ניצחה את מכבי חיפה. אנחנו אולי הפייבוריטים לניצחון אך יהיה זה מאבק שווה כוחות ומעניין מאוד היכול להיות מוכרע גם לאחר הארכה ובדו קרב של בעיטות מ – 11 מטרים. מכבי חיפה מועדון הרואה חשיבות בכל תואר ושואף לנצח בכול משחק. אנו רוצים את גביע הטוטו בארון הגביעים של המועדון. אין ספק שהחיבור הנפלא עם האוהדים אשר יגיעו בהמוניהם למשחק, תורם למורל הקבוצה. גביע הטוטו בראשית העונה כתואר ראשון הוא הישג מלהיב והוא חשוב לנו כשחקנים וודאי שגם לאוהדים. זוהי הזדמנות לנצח את המשחק נגד אשדוד ובהמשך המפעל לחוות הופעה בגמר גביע הטוטו".

      מאמן מכבי חיפה, אלכסנדר סטנוייביץ'. אדריאן הרבשטיין
      נראה שהאופציה היחידה להבאת בן בסט היא השאלה. סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

      במועדון המתינו עד החודש על מנת לבחון שוב את עתידו של עידן ורד, אבל כפי שפרסמנו אתמול השיפור ביכולתו הוביל להחלטה של ראשי המועדון לדבר על הארכת החוזה שלו. אם ורד לא יחזיק בהצעה טובה מאוד בינואר, מה שכרגע לא על הפרק, במועדון מתכוונים לבנות עליו גם בשנים הבאות. ורד עצמו מחזיק בדרכון רומני, כך שלא ייחשב כזר והדבר עשוי להקל על מעברו למדינות מסוימות. שחקן נוסף שיוזמן לפגישה הוא אייל משומר. מי שכן עשויים לעזוב את הקבוצה הם רובן ראיוס, מיצ'ל ואדין צוצאליץ'. ההערכה היא שבסופו של דבר לפחות אחד מהם יישאר. מוחמד כליבאת עדיין מועמד לעזוב.

      סטנוייביץ' רוצה מאוד את עדן בן בסט, אבל נראה כי האפשרות היחידה שחיפה תוכל להחזיר את החלוץ הביתה היא לקלוט אותו בהשאלה עד תום העונה, ואופציה לרכישה ממכבי תל אביב. הצהובים לא ממש מעוניינים לחזק את היריבה כרגע, ולכן היא עשויה להקשות על מכירתו גם במקרה של פניה רשמית. טוטו תמוז, בן שהר ואיתי שכטר גם הם ברשימות, אך לא ברור מי מהם, אם בכלל, יסכים לחזור לליגת העל.

      הצעה שאסור לפספס

      התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

      לכתבה המלאה
      עידן ורד שחקן מכבי חיפה, מאחוריו טאלב טואטחה. אדריאן הרבשטיין
      במועדון מתכוונים לבנות עליו גם בשנים הבאות. ורד/אדריאן הרבשטיין

      הרכבי הקבוצות

      שופט: לירן וקסברגר
      אצטדיון: נתניה

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          2
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully